سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را به دست نیاورد، مگر کسی که درس خود را ادامه دهد . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز

مدیرمسئول هفته نامه شما در گفتگو با رجانیوز:
عبور از خاتمی به دلیل احتمال ضعیف موفقیت او در رقابت با احمدی‌نژاد

*

آگاهی حزب کارگزاران از محبوبیت احمدی نژاد و پیش بینی عدم موفقیت خاتمی در رقابت با وی، آنها را مجبور کرده تا با عبور از خاتمی، دنبال چهره جدیدی برای کاندیداتوری باشند.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 87/4/30::: ساعت 8:47 صبح

    گزارش خبرگزاری ها از منطقه عملیاتی رزمایش پیامبر اعظم(ص)3 حاکی است که در ادامه این رزمایش تعداد دیگری از موشک های دوربرد نیروی هوایی سپاه آزمایش شد اما آنچه شگفتی جهانیان را برانگیخته است شلیک انواع موشک های ساحل به دریا، سطح به سطح، دریا به هوا است که برد آن ها تا 350 کیلومتر هم می رسد.

    یکی از ویژگی های بسیار مهم این موشک ها امکان شلیک آنها در هر وضعیت جوی و هر ساعت از شبانه روز است.   ادامه مطلب

    موشک شهاب 3    موشک شهاب 3  


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 87/4/24::: ساعت 2:43 عصر

    شکایت 11 نماینده مجلس به کمیسیون اصل 90:
    می‌خواهند هزینه نظارت مجلس بر قوه‌قضائیه را بالا ببرند

    *

    از آنجا که ابراز برخی مواضع با تصور وارد کردن فشار بر نمایندگان و ایجاد فضای رعب، با هدف جلوگیری از رسیدگی به تخلفات برخی مقامات قضایی و همچنین بالا بردن هزینه نظارت نمایندگان مجلس بر قوه قضائیه صورت می گیرد، مستدعی است دستور تسریع در رسیدگی صادر فرمایید.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 87/4/22::: ساعت 9:27 صبح

    حدود یکسال پس از آنکه مرد کرواتی صنعت ایران در جمع رئیس جمهور و در حضور صنعتگران و معدنکاران، از اقدام رئیس جمهور در کاهش نرخ سود بانکی تجلیل کرده و حتی گفته بود حاضر است دست رئیس جمهور و وزیر صنایع را بخاطر این تصمیم که در حمایت از تولیدکنندگان و مقابله با دلالان و نزول خواران گرفته شده است، ببوسد، وی بار دیگر در سخنانی که حاوی دغدغه های تولیدگران بود، از انتقادات به طرح بنگاههای زودبازه دولت به ظلم به احمدی نژاد تعبیر کرد.

     

    به گزارش رجانیوز، هادی غنیمی فرد رئیس خانه صنعت و معدن ایران که در آخرین سال دولت خاتمی تلویحاً وی را سفسطه گری توصیف کرده بود که عمر دولت را به این روش تلف کرد، در نخستین همایش بین المللی مبلمان، طراحی و دکوراسیون داخلی که امروز برگزار شد، خطاب به انتقادکنندگان از طرح بنگاههای زودبازده گفت: کسانی که این ایرادات را مطرح می کنند، وقتی نوبت به خودشان می رسد برای هرکاری که می خواهند انجام دهند، 8 سال وقت طلب می کنند. حالی که احمدی نژاد تنها 3 سال است که رئیس جمهورشده و حدود یک سال و نیم از طرح بنگاههای زود بازده وی می گذرد.

     

    وی ادامه داد: ایرادگیران انتظار دارند دراین مدت کم این طرح به بار بنشیند که انتظاری بیجا است. چرا شلوغش می کنید و نمی گذارید که این طرح مهم به ثمر بنشیند وبعد درباره اش اظهار نظر کنید؟

     

    غنیمی فرد تسهیلات زودبازده را توصیه سازمان ملل متحد به کشورهای درحال توسعه دانست و گفت: از نظر من بنگاههای زودبازده ، مقدس هستند.

     

    وی گفت: ساخت کارخانه های بزرگ علاوه بر تخصیص صدهامیلیارد دلار دهها سال به طول می انجامد اما بنگاههای زود بازده خیلی زود وباهزینه کم به بار می نشیند که باعث اشتغال خیل عظیم جوانان خواهد شد.

     

    هادی غنیمی فرد یا همان مرد کرواتی صنعت ایران سال گذشته در جمع صنعتگران خطاب به رئیس جمهور گفته بود: «رئیس‌جمهور محبوب، وزاری محبوب از طرف 80 هزار واحد صنعتی و تولیدی وظیفه دارم به شما بگویم: سپاس، سپاس، سپاس. کار امسال‌تان کارستان بود، اگر مقاومت شما نبود با سروصدای نزول‌خواران نمی‌توانستیم به نرخ 12 درصدی برسیم. آنها می‌خواستند ما را (صنعتگران) در برابر شما فشل کند.»

     

    وی به عنوان نماد تولیدکنندگان صنعتی فراری از دلالی هنوز به تئوری های اقتصادی احمدی نژاد باور دارد و از آنها دفاع می کند.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 87/4/22::: ساعت 8:49 صبح

    روز پنجم، دستور اصلاح‌طلبانه، اوباش جنایتکار را امر به حرکت به سوی بیت مقام معظم رهبری کرد. آن حرامیان کوردل نمی‌دانستند آن بیت، قلب ملت ایران است. "بسیج خمینی" صبر و تحمل در قبال این جنایت و گستاخی اصلاح‌طلبانه را جایز ندانست... محمد خاتمی بی‌مسؤولیت، بی‌کفایت و بی‌صلاحیت، تا مدت‌ها، این خشونت و جنایت را با سکوت گذرانید. سکوتی مرگبار که با عملکرد تبلیغات انتخاباتی دور دوم به حمایت تلویحی تبدیل شد.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 87/4/21::: ساعت 7:46 عصر

     

    همه چیز از یک «سلام» شروع شد!
    *

    نوری با استخدام و بکارگیری عناصر مشکوک و بعضاً ضد انقلاب و بی دین، تلاش کرد تا به حرکت اصلاحی جبهه دوم خرداد که وی، آن را یک پروسه برگشت ناپذیر می دانست، شتاب بیشتری دهد. از این رو در مطبوعه خود، موسوم به «خرداد» که با تند مزاجی خاصی نیز توأم بود، در بسترسازی این حرکت از هیچ اقدامی هر چند معارض با مبانی دین و اصول انقلاب دریغ نورزید.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 87/4/17::: ساعت 5:21 عصر

     

      استاد اقتصاد دانشگاه تهران در گفتگو با رجانیوز
    نشست رئیس‌جمهور با اقتصاددانان در طول تاریخ کم نظیر بود

     

    استاد اقتصاد دانشگاه تهران با ارزشمند خواندن نشست مشترک دولت با بیش از 100 اقتصاددان برای تبادل نظر و ارایه دیدگاه ها و پیشنهادات خود در خصوص طرح تحول بزرگ اقتصادی گفت: دعوت رییس جمهور از کارشناسان اقتصادی اگر نگوییم اقدامی بی نظیر اقدامی کم نظیر در طول تاریخ ایران بود.

     

    دکتر ابراهیم رزاقی در گفتگو با رجانیوز با بیان اینکه در این نشست تنها از طرفداران دولت دعوت نشده بود، گفت: دعوت از منتقدان سرسخت دولت و محدودنکردن نشست به افراد محدود در اتاق های دربسته، و همچنین نوع مباحث مطرح شده در این جلسه، شائبه سیاسی بودن نشست را از بین برد و نشانه های دموکراسی را بروز داد.

     

    وی نفس برگزاری این جلسه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حتی اگر هم دولت به نظرات خود اکتفا کند، نفس برگزاری چنین جلساتی ارزشمند است و باید از آن تمجید شود.

     

    این استاد دانشگاه که از سخنرانان این نشست نیز بود، درخصوص مطالب مطرح شده توسط برخی مدعوین گفت: با کمال تأسف برخی از سخنرانان با شکستن شأن جلسه سخنانی را بر زبان جاری کردند که علاوه بر اینکه مخالف فضای علمی حاکم براین نشست بود، بلکه همراه با توهین و استهزا بود.

     

    رزاقی با تحسین بر انگیز خواندن تحمل مخالف از سوی دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: اینکه کسی برخی عملکردهای رئیس جمهور و اعضای دولت را قبول نداشته باشد، اشکالی ندارد اما بالاخره باید بداند که ایشان منتخب مردم است و از توهین پرهیز کند.

     

    رزاقی طرح تحول اقتصادی را ارزشمند دانست و تصریح کرد: البته نه تنها این دولت بلکه هیچ دولتی توانایی اجرایی کردن آن را به طور کامل ندارد.

     

    وی در این رابطه توضیح داد: کسانی که طی 30 سال گذشته میلیاردها میلیارد ثروت کسب کرده اند، بدون شک مانع اجرای این طرح می شوند.

     

    به گفته این کارشناس اقتصادی، دولت بایستی یکی از محورهای اساسی و اصلی این طرح را برگزیده و با تمام توان اقدام به اصلاح آن نماید.

     

    رزاقی مهمترین محوری را که دولت بهتر است تنها بر آن تمرکز کند، اصلاح نظام مالیاتی ذکر کرد و گفت: افرادی که از راههای نادرست همچون دلالی، انحصار، احتکار و... به درآمدهای بالا دست می یابند و از مالیات گریزانند، اصطلاحاً به "مفت خوری" عادت می کنند لذا این گروه برای حفظ شرایط کنونی از طریق شبکه های مختلف، اقدامات وسیعی را در این راستا صورت می دهند.

     

    وی با بیان اینکه با اقداماتی که این گروه انجام می دهند، عملاً مفت بری به یک فرهنگ در بین مردم تبدیل می شود، افزود: با مشروعیت یافتن فعالیت های آنها، نفوذ فساد توسط این گروه در دیگر اقشار به راحتی حاصل می شود، به طوری که حتی می توانند به زیر سوال بردن هویت ملی بپردازند یا فراتر از آن موجبات ایجاد آشوب را فراهم نمایند.

     

    رزاقی تأکید کرد: عدم وصول مالیات ها خود یکی از عواملی است که به مفت بری و تمایل به مشارکت درفعالیتهای مفید و موثر در تولید کمک می کند.

     

    وی با بیان اینکه مالیات در کشور ما در حاشیه قراردارد گفت: 30 درصد از درآمدهای دولت از طریق مالیات تأمین می شود که از همین میزان نیز حدود 15 درصد از طریق مالیات بر واردات تامین می گردد که در واقع مالیات واقعی در ایران 15 درصد است.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 87/4/17::: ساعت 5:15 عصر

     

    مخبر کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با رجانیوز:
    پرداخت یارانه ها به روش موجود بدترین شکل هدر دادن منابع

    *

    حتی یک اقتصاد دادن را هم نمی توانید پیدا کنید که بگوید هدفمند کردن یارانه ها اقدام نامطلوبی است. در اصل این کار هیچ کس با دکتر احمدی نژاد و دولت مخالفتی ندارد و هرکس که تصمیم بگیرد، یک روش نامطلوب را اصلاح کند، اقدام ارزشمندی انجام داده که مردم باید از او قدردانی کنند.

    استاد اقتصاد دانشگاه علامه در گفتگو با رجانیوز:
    طرح تحول اقتصادی موجب افزایش کارآیی و رفاه خانوارهای کم درآمد

    *

    طرح تحول اقتصادی اگر همه جانبه اجرا شود، موجب افزایش کارآیی اقتصادی و رفاه خانوارهای کم درآمد می شود و دولت نیز قادر است با اتخاذ سیاست های دقیق پولی و مالی نقدینگی و تورم را کنترل کند.

    استاد اقتصاد دانشگاه تهران در گفتگو با رجانیوز:
    دولت با شجاعت طرح تحول اقتصادی را مطرح کرد

    *

    در اقتصادهای پیشرفته امروز جهان، پرداخت یارانه برای مصرف منسوخ شده است و یارانه فقط به بخش تولید به منظور افزایش ارزش طرف عرضه واگذار می شود. در هر کشوری مانند کشورهای امریکای لاتین، ترکیه و... که این اصلاحات اقتصادی پیاده شده، نهایتاً نتایج موفقیت آمیزی بدست آمده است.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 87/4/8::: ساعت 11:51 عصر

    طرح عظیم و شجاعانه تحول اقتصادی
    اصلاح نظام یارانه‌ها، مالیات، بانک و گمرک

    *

    طی این برنامه قبل از شروع کار به نام هر فرد حساب باز می‌شود و به هر خانواده سهمش را می‌دهیم. یارانه 3 ماه را به حساب می‌ریزیم و البته برای برداشت مسدود است تا وقتی که یارانه‌ها حذف شود، بعد حساب را باز می‌کنیم که البته جزئیات با تلفن، سایت و شبکه‌های اطلاع‌رسانی به مردم اعلام می‌شود. این یک کار ملی است و باید مریضی‌های این بیمار درمان شود.   ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 87/4/4::: ساعت 10:21 عصر

    احمدی‌نژاد چه دولتی را از خاتمی تحویل گرفت؟
    *

    احمدی نژاد در حقیقت دولت را در شرایطی تحویل گرفت که قوه مجریه با کسری بودجه 2/9 میلیارد دلاری مواجه بود. حساب ذخیره ارزی تقریباً خالی و رشد نقدینگی به مرز 30 درصد رسیده بود. همچنین بودجه سال 84 با کسری 10 میلیارد دلاری روبرو بود.  ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 87/4/4::: ساعت 10:19 عصر

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 99
    کل بازدید :344923

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<