سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخت‏ترین گناهان گناهى بود که گناهکار آن را سبک شمارد . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز
استقبال معنادار از احمدی‌نژاد و کمای رسانه‌ای مخالفان

در حالی که رسانه?های اصلاح طلب در تلاش بودند تا پیش از سفر احمدی‌نژاد به زادگاه خاتمی، اشتیاق مردم برای استقبال از وی را کم و فرمایشی مخابره کنند، استقبال امروز مردم یزد در جریان پنجاه‌ودومین سفر استانی دولت، به‌حدی بود که این رسانه?ها را به کمای سکوت فرو برد.

به گزارش رجانیوز، سایت هواداران خاتمی روز گذشته در خبری توهین?آمیز به مردم یزد، ادعا کرده بود استقبال کنندگان احتمالی و اندک سفر استانی رئیس‌جمهور به بهانه تهیه صبحانه و وسایل ایاب و ذهاب در مراسم استقبال حاضر خواهند شد.

این در حالی است که توهین سایت مذکور به مردم یزد، حتی واکنش برخی از نمایندگان فراکسیون اقلیت را نیز برانگیخت، چنانکه کاظم فرهمند نماینده مردم مهریز و بافق در گفتگو با یک سایت اصلاح‌طلب، ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت با توجه به اینکه شهر یزد زادگاه خاتمی است تنها تلاش بر این است که این سفر مشکل آفرین نشود.

چندی پیش نیز روزنامه اعتمادملی استقبال‌کنندگان از رئیس‌جمهور در سفرهای استانی را به دلفین‌هایی تشبیه کرده بود که برای گرفتن غذا بالا و پایین می‌پرند.

اما به نظر می رسد استقبال گسترده مردم یزد از رئیس‌جمهور آن‌هم در استانی که بین اصلاح‌طلبان به پایگاه این جریان شهرت دارد، پیام بسیار روشنی برای خاتمی است که به تازگی کاندیداتوری خود را در انتخابات دهم ریاست جمهوری اعلام کرده است.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 87/11/30::: ساعت 9:59 عصر

    در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری به یزد بد اخلاقی های مخالفین دولت آغاز گردیده اعمالی چون پاره کردن پارچه ها و بنرهای خیر مقدم که از سوی اقشار مختلف مردم زده شده تا دروغ پردازی و توهین به اصطلاح نماینده مردم یزد به مردم!!؟ اولیاء در مصاحبه خود با سایت پارلمان نیوز مدعی شد مسئولین با وعده نهار و شام مردم را برای استقبال از رئیس جمهور فرا می خوانند!!؟ بسیاری از مردم با شنیدن این خبر خشمگین شده و این را توهینی آشکار به خود تلقی می کنند. جالب است این نماینده در جمعه دور اول انتخابات در محل ستاد انتخاباتی (حسینیه تخت استاد یزد) در لوای نام حسینیه نهار عمومی تبلیغاتی داده به گونه ای که صف عده ای در خیابان آن هم در نزدیکی و هنگام نماز جمعه صحنه ناگواری را ایجاد نموده بود. جالب است که تعدادی از جوانان ستادی یا به عبارتی مشارکتی در پایان  نماز جمعه به نماز گزاران آدرس نهار می دادند.

    تبصره: ضرب المثلی است که می گوید: کافر همه را به کیش خویش پندارد..

      



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 87/11/30::: ساعت 12:36 صبح

    افشار در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
    تشکیل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی در وزارت کشور و استانداری‌ها

    خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی وزیر کشور در خصوص اقدامات به عمل آمده پس از صدور حکم رئیس جمهور اظهار داشت: تمام مقدمات تشکیل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان فراهم شده است.


    علیرضا افشار معاون اجتماعی، فرهنگی و امور شوراهای وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: تا کنون با 18 نفر از مسولین و کارشناسان مسائل اجتماعی جلسات جداگانه‌ای داشته ایم و همچنین سه پیش جلسه صیانت با حضور معاونین وزرا و مسئولین نهادهای عضو ستاد صیانت برگزار و شیوه‌های اقدام تهیه شده است.
    وی افزود‌: اولین جلسه ستاد صیانت که به خاطر دهه فجر به تعویق افتاده بود، فردا با حضور 5 تن از وزرا و همچنین فرماندهان نیروی انتظامی، بسیج و روسای نهادهای فرهنگی و ذیربط و 5 نفر از کارشناسان برجسته حوزوی و دانشگاهی به ریاست محترم کشور در وزارت کشور برگزار می‌شود.
    دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان در توضیح وضعیت ستاد صیانت اظهار داشت: این ستاد دارای سه کارگروه خواهد بود که به سه رویکرد ستاد خواهد پرداخت؛ رویکرد اول ترویج و تقویت هنجارهای اجتماعی و تقبیح ناهنجاری‌هاست به نحوی که عرف جامعه بر مبنای آموزه‌های دینی ، اخلاق و رفتار نیکو، از حساسیت‌های لازم در حد مطلوب برخوردار شود، رویکرد دوم ستاد صیانت تعیین ضوابط و نظارت برای برخورد ضابطه‌مند با تخلفات و جرایم است، محور سوم فعالیت‌های ستاد صیانت، نظارت بر رعایت حقوق شهروندان در سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی است.
    وی متذکر شد: البته قوه قضائیه هم تشکیلاتی برای رعایت حقوق و شهروندان دارد که در محدوده وظایف آن دستگاه، عمل می‌کنند.
    دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان افزود: ما در جهت تشکیل ستاد صیانت و پیگیری ماموریت‌های آن کاملا جدی هستیم و ستاد صیانت برنامه‌های خود را در دو سطح درازمدت و کوتاه مدت دنبال خواهد کرد.
    به گفته افشار، دبیرخانه ستاد صیانت در سطح اداره کل در وزارت کشور راه‌اندازی شده و استانداران و فرمانداران روسای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور خواهند بود.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 87/11/26::: ساعت 10:8 عصر

    در حاشیه مصادره و بایکوت خبر مهم پرتاب ماهواره امید
    خطبه "امید" را هم برای خود خواندند!

    گروه سیاسی- ساخت و پرتاب ماهواره امید به فضا، که با تلاشهای دولت نهم در میسر پیشرفت و توسعه و همچنین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بومی سازی فناوری و تاکید بر تکیه بر اعتماد به نفس ملی به ثمر رسید بار دیگر نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین المللی افزایش داد و واکنش های فراوانی چه در داخل و چه در خارج از کشور را سبب شد.

    در بعد خارجی اظهارات مقامات کشورهای غربی از جمله، "فرانک اشتاین مایر" وزیر امور خارجه آلمان که پرتاب موفق ماهواره "امید" را نشانه ناکارآمدی تحریمهای غرب علیه ایران دانست، تنها یک نمونه است. وی در دیدار با هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا، افزایش کارآیی تکنیکی ایران در عرصه هوا و فضا و استقرار ماهواره‌ در مدار را مایه نگرانی‌ خواند.

    اما در نقطه مقابل، کشورهای اسلامی و در حال توسعه، با ابراز خرسندی از چنین اقدامی، پیشرفت‌های رو به افزایش دانشمندان ایرانی را ستودند.

    این واکنش ها در خارج از کشور که نشان از تأثیرگذاری پرتاب ماهواره امید در ارتقاء جایگاه قدرت جهانی ایران داشت، با پیشواز 2 رویکرد سلبی و مصادره‌ای همراه شد.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 87/11/20::: ساعت 11:33 عصر

    اولیاء نماینده یزد در مجلس هشتم 

     جلسه خانیگی حزب مشارکت در 30 خرداد 87

    تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 87/11/16::: ساعت 11:19 عصر

    در حاشیه ادعای هاشمی مبنی بر عدم انتقاد از دولت
    وقتی هاشمی نقد نمی کند!

    گروه سیاسی- حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی 2 روز قبل در گفتگو با روزنامه جمهوری اسلامی، اظهار داشت که با توجه به مواضع رهبری انتقادات خود از دولت را مطرح نمی کند. این در حالی است که با جستجویی کوتاه، می توان گزاره مطرح شده از سوی هاشمی را با یک تبصره پذیرفت: اینها انتقاد نیست، تخریب است.

    رفسنجانی 28 آذر 86 در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد خرم‌آباد در انتقاد از مبارزه دولت با مفاسد اقتصادی بیان داشت: «برخی گروه‌ها همواره مواردی از جمله بحث مفسدان اقتصادی را در روزنامه‌ها در بوق و کرنا می‌کنند قصد جلب افکار عمومی را دارند؛ ولی ما به دنبال حفظ آرامش و جلوگیری از صدمه وارد شدن به انقلاب هستیم.»

    انتقاد هاشمی از عملکرد دولت در حوزه خصوصی سازی در همایش "نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44"، 2 تیر 1378، نمونه دیگری از این موارد است. وی در این همایش که به سیاستهای کلی اصل 44 اختصاص داشت، پا از این نیز فراتر گذاشت و به سیاست های کلی دولت در حوزه اقتصاد پرداخت. او از قطعی برق و کمبود آب و خشکسالی زبان به انتقاد گشوده و خدمات دولت در این عرصه ها را زیر سؤال برد.

    بیان اینکه "پس از سال‌ها ذخیره، روزی، 4 ساعت خاموشی به تهران می‌دهیم، هر سال 10 درصد به مصرف ما در گاز و برق اضافه می‌شود، اگر سرمایه‌گذاری در این زمینه نشود، این کار خطرناکی است." چیزی جز انتقاد به دولت نمی توان از آن برداشت کرد.

    یکی دیگر از مواردی که هیچ شباهتی به انتقاد ندارد و تنها می توان نام تخریب را بر روی آن گذاشت زیر سؤال بردن خدمات دولت به مناطق محروم، و گذاشتن نام "گداپروری" بر روی این خدمات توسط آقای رفسنجانی است به گونه ای که واکنش های بسیاری را در بین مردم و مسئولان گذاشت.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 87/11/16::: ساعت 10:20 عصر

    اولیاء نماینده یزد در مجلس هشتم 

     جلسه خانیگی حزب مشارکت در 30 خرداد 87

    تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 87/11/16::: ساعت 11:0 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 55
    بازدید دیروز: 5
    کل بازدید :344798

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<