سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! هرگاه دانستید، پس به آنچه دانستید عمل کنید؛ شاید که هدایت یابید . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز

 

آقای اکبر هاشمی رفسنجانی ریاست هیئت امنای دانشگاه آزاد را برعهده دارد. مهدی هاشمی نیز قبل از خروج از کشور رئیس دفتر رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد بود که پس از خروج وی، برادرش یاسر هاشمی بجای وی نشست.

به گزارش بولتن نیوز، موضوع دانشگاه آزاد و بررسی وضعیت این دانشگاه مدتی است در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است. این موضوع بهانه‌ای شد تا مشاهدات برخی افراد شاغل در ساختمان هیات امناء دانشگاه آزاد که برای تعدادی از خبرنگاران مطرح کردند را به عنوان یک موضوع خاص به نمایندگان مجلس ارائه کنیم.
 
دیده ها و شنیده ها از این ساختمان حاکی است پس از آمدن آقازاده لندن نشین به کشور، نامبرده همچون سال های قبل در طبقه ششم این ساختمان مستقر شده و به همراه برادرش یاسر هاشمی در طبقه پنجم به پیگیری امور مشغول هستند!
 
چند نکته در این زمینه قابل توجه است اول این که مهدی هاشمی در این ساختمان چه می کند؟ برابر پیگیری های خبرنگار ما مشخص شده عمده فعالیت مهدی هاشمی در این ساختمان، جلسه با وکلای خود تنظیم شکایت از افراد حقیقی و حقوقی که به نحوی در راستای پرونده وی درگیر بوده اند، در کنار برخی ملاقاتهای سیاسی است.
 
کنجکاوی بیشتر خبرنگار ما مشخص کرده که فراغ بال ایشان از اینکه کسی به اصطلاح قادر به محکومیت او نیست، درصدد تهیه لوح فشرده ای مشابه Cd 90 با موضوع پرونده استات اویل و کرسنت بوده و قصد دارد با انتشار آن همزمان با انتخابات آتی ریاست جمهوری ضمن مظلوم نمایی، مجدداً به فضاسازی مشابه سال 88 اقدام نماید.
 
جالب آن که یکی از خبرنگاران بازداشت شده اخیر در این موضوع دخالت و نقش داشته و اتفاقاً این فرد با حمایت یاسر هاشمی مدتی در دفتر هواپیمایی ایرشیا ( متعلق به یاسر هاشمی) به همراه همسرش در مالزی فعالیت داشته و با نزدیک شدن به انتخابات به ایران بازگشته است.
 
از طرفی دیگر از افراد بازداشت شده، در حوزه رسانه های همراه با «بی بی سی» فردی است که در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع فعالیت داشته و علیرغم اخراج توسط مسئولین مرکز تحقیقات، لیکن به واسطه پیگیری یاسر هاشمی قصد داشته مجدداً در این مرکز مشغول بکار شود که منجر به بازداشت او به واسطه ارتباط با شبکه شایعه پراکنی BBC شده است.
 
این ها گوشه ای از مسائل بود که فقط به واسطه حضور دو آقا زاده در ساختمان هیات امناء می گذرد.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 91/12/30::: ساعت 12:39 صبح

    فائزه هاشمی
    وکیل فائزه در گفت‌وگو با فارس:
    فائزه هاشمی از زندان اوین آزاد شد

    وکیل فائزه هاشمی گفت: موکلم خانم هاشمی امروز از زندان آزاد شد.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 91/12/30::: ساعت 12:0 صبح

    این شماره در 5 فصل تنظیم شده است و در آن بیش از همه انتخابات آینده و گفتمان فردای موضوعیت دارد. سوم‏تیری‏ها کوشیده‏اند تا ضمن نگاهی اجمالی به گذشته و اعلام خطر ارتجاع و نیز تبیین مختصات بازی هاشمی در شرایط کنونی، نگاهشان را به آینده بکشاند و مختصات آینده را به جای سیاستمداران از اهالی وادی تفکر و اندیشه بپرسند.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 91/12/27::: ساعت 10:22 عصر

    این سخنان در حالی در اسفندماه 91 از سوی هاشمی رفسنجانی مطرح شده است، که اگر چهار سال قبل و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دهم، این سخنان از سوی وی حتی مطرح نشده بود و تنها به برخی از اطرافیانش از جمله مهدی هاشمی، تذکر داده شده بود، کشور شاهد فتنه پر هزینه 88 نبود.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 91/12/27::: ساعت 10:21 عصر

    بعضی از این افرادی که الان اعلام کاندیداتوری کرده اند توان اجرائی 20 ساعت کار یا حتی 12 ساعت کار در شبانه روز را ندارند و باید به استراحت مطلق بپردازند. رئیس جمهور باید جوان، پرکار، پرتلاش، پرتحرک، با نشاط، سر زنده، سر حال و دارای تجربه باشد. خصوصاً رئیس جمهوری که می خواهد بعد از احمدی نژاد بیاید. مردم هم رئیس جمهور جوان و با نشاط می خواهند.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 91/12/27::: ساعت 10:20 عصر


     

    هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک دیدار خصوصی "آقای الف"، نخستین فیلم سه‌بعدی ایرانی را دید.

    به گزارش  مهر، درحالی که "آقای الف" به عنوان نخستین و تنهاترین فیلم سه‌بعدی تاریخ سینمای ایران برای رقابت در اکران نوروز 92 آماده می‌شود، دست‌اندرکاران آن با حضور در دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام این فیلم را برای رئیس این مجمع به نمایش درآورند.
     
    پیش از شروعِ  این مراسم که در ساختمانِ مرمر و با حضور علی عطشانی کارگردان، سعید شرفی‌کیا تهیه کننده، بابک محقق مجری و طراح سه بعدی، شاهین نجومی بازیگر و حسن محمدی مشاور رسانه‌ای فیلم برگزار شد، علی عطشانی در این دیدار توضیحاتی راجع به نحوه تولید و مشکلات پیش روی این نوآوری در سینمای ایران بیان کرد و هاشمی رفسنجانی نیز راجع به چگونگی ساخت این اثر سوالاتی مطرح کرد که عطشانی به آنها پاسخ داد.
     
    پس از این توضیحات، هاشمی و همراهان به تماشای فیلم "آقای الف" نشستند.
     
    هاشمی رفسنجانی پس از پایان فیلم گفت: در تمام زمان نمایشِ فیلم، جذب تکنولوژی سه بعدی این فیلم شدم، وی همزمان با تماشای فیلم نیز، سوالاتی درباره آن از علی عطشانی کارگردان این فیلم می پرسید.
     
     این فیلم دنیای جدیدی برای من بود
     
    نکته جالب در زمان اکران فیلم این بود که هاشمی رفسنجانی چندبار با تاکید سوال کرد که تکنولوژی این فیلم داخلی است؟ و وقتی با پاسخ مثبت کارگردان مواجه شد با بیان اینکه قبلاً هر از چندگاهی کارهای سه بعدی دیده بودم تصریح کرد: این فیلم دنیای جدیدی برای من بود.
     
    هاشمی در پایان ضمن ابرازِ خرسندی از اینکه سینمای ایران به این تکنولوژی دست یافته است برای عوامل فیلم آرزوی موفقیت کرد.
     
    فیلم سینمایی "آقای الف" به عنوان اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی شد. این فیلم قرار است در نوروز 92 اکران عمومی شود. در "آقای الف" پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، مهدی مقدم، مهران رجبی، شاهین نجومی و... بازی می کنند.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 91/12/26::: ساعت 3:49 عصر


    گفتنی است با توجه به عیان شدن نوع سیاست ورزی دوگانه اصلاح طلبان نسبت به هاشمی رفسنجانی و بالعکس، توده های مردم نیز نسبت به این جریان بی تفاوت عمل می کنند، شاید باقی ماندن تعداد قابل توجهی از ویژه نامه های اجاره ای مورد اشاره بر دکه های روزنامه فروشی که با محور تطهیر عملکرد هاشمی و خانواده اش منتشر شده اند، بهترین شاهد مثال در این باره باشد.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 91/12/25::: ساعت 10:44 عصر

    مشخص نیست به چه علت هاشمی رفسنجانی با فراموش کردن این بدیهیان و با اعتماد به نفس مثال زدنی، تصور می کند نباید در سالهای 84 و 88 که دولت احمدی نژاد بیشترین قرابت را با گفتمان اصیل انقلاب اسلامی داشت، توسط مردم اقبال قرار می گرفت و در مقابل به وی یا کاندیداهای مورد حمایت وی که در همان دوران مصادیق حقیقی از "جریان انحرافی" بودند، اعتماد می شده است؟


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 91/12/25::: ساعت 10:44 عصر


    هاشمی احتمالا این روزها روزنامه بیشتر می‌خواند، عکس‌های بزرگ وی روی جلد چند روزنامه و هفته‌نامه و ویژه نامه می‌تواند این نتیجه را برای هاشمی داشته باشد که افکارعمومی متمایل به حضور او هستند اما آیا هاشمی ازتاریخ درس می گیرد؟


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 91/12/21::: ساعت 11:32 عصر

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 40
    بازدید دیروز: 6
    کل بازدید :343934

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<