سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شما را به پنج چیز سفارش مى‏کنم که اگر براى دسترسى بدان رنج سفر را بر خود هموار کنید ، در خور است : هیچ یک از شما جز به پروردگار خود امید نبندد ، و جز از گناه خود نترسد ، و چون کسى را چیزى پرسند که نداند شرم نکند که گوید ندانم ، و هیچ کس شرم نکند از آنکه چیزى را که نمى‏داند بیاموزد ، و بر شما باد به شکیبایى که شکیبایى ایمان را چون سر است تن را ، و سودى نیست تنى را که آن را سر نبود ، و نه در ایمانى که با شکیبایى همبر نبود . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش نامزد هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از شهر علم و فضیلت قم را، اینگونه یافتیم.  گروه فرهنگی تبلیغی راه آینده 

 

نمایش تصویر در وضیعت عادی         نمایش تصویر در وضیعت عادی        نمایش تصویر در وضیعت عادی         نمایش تصویر در وضیعت عادی        نمایش تصویر در وضیعت عادی

                       

از وبلاگ حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش دیدن فرمایید

منبع تبلیغات مذکور



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 2:6 عصر

      انتقاد صریح از تغییرات بودجه

     رئیس جمهور شب قبل از سفر به عراق بار دیگر به گفتگوی تلویزیونی با مردم نشست. نوبت قبل وی پیش از سفر زیارتی حج به تشریح موضوعات اقتصادی در یک گفتگوی تلویزیونی پرداخته بود.

     احمدی نژاد اما در گفتگوی 75 دقیقه ای شب گذشته که از ساعت 21:36 با اجرای مراد عنادی آغاز شد، ترجیح داد بخش اصلی سخنان خود را به توضیح درباره بودجه 87 که پیش تر، به عنوان تحول در نظام بودجه نویسی از آن یاد شده بود، اختصاص دهد اما همانطور که صبح روز گذشته سخنگوی دولت انتقادات صریحی را از دخل و تصرف مجلس و مجمع تشخیص مصلحت در بودجه مطرح کرد و این 2 نهاد را مسئول تبعات اجرای آن دانست، احمدی نژاد نیز تصریح کرد آنچه که دولت به عنوان بودجه تنظیم کرد با مصوبه مجلس تفاوتهای اساسی دارد.  ادامه خبر



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/12/12::: ساعت 2:48 عصر

      مهمترین مأموریت جمهوری اسلامی زمینه‌سازی برای ظهور

     رئیس جمهور زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) را مهمترین ماموریت جمهوری اسلامی در دوران غیبت دانست و گفت: جمهوری اسلامی ماموریتی جز پیگیری این موضوع ندارد. امام، امام است؛ چه نشسته باشد، چه در حال قیام، چه حاکم باشد و چه در حاکمیت نباشد؛ امام واسطه فیض الهی است و اوضاع جاری جهان را مدیریت می کند و اگر وجود مبارک او نبود نه تنها امروز کوچکترین اثری از ایمان و خداپرستی در جهان نمی ماند بلکه دیگر جهانی برای حکومت نیز باقی نبود.

     به گزارش رجانیوز، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی کشورمان صبح امروز یکشنبه در سخنانی در اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات دولت نهم درباره تقویت وحدت و انسجام اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی نامگذاری کرده اند و قطعاً معنای این نامگذاری این نیست که فقط امسال باید بر ضرورت وحدت تاکید شود بلکه این موضوع فعالیتی مستمر است.

     رئیس جمهور با تاکید بر تقویت انسجام میان کشورهای اسلامی و منطقه گفت: در دولت نهم در ملاقاتی که با مسوولین کشورهای حوزه خلیج فارس داشته ایم، همواره سوال جدی مان از آنها این بوده که چرا دنیای اسلام امروز در موضع تفرقه و ضعف قرار داد؟ آیا کشورهای اسلامی از لحاظ منابع، نیروی انسانی و مدیریت کمبودی احساس می‌کنند؟ هزاران میلیارد دلار از ذخایر ارزی کشورهای اسلامی در بانک‌های غربی قرار دارد که آنان از پول ملت های مسلمان برای پیشرفت خودشان استفاده اقتصادی کرده و حتی با استفاده از آن برای ایجاد تفرقه در کشورهای اسلامی طراحی و برنامه ریزی می کنند.

     احمدی نژاد افزود: اگر منابع مالی کشورهای اسلامی در بانک توسعه اسلامی قرار گیرد و به وسیله آن از توسعه کشورهای اسلامی پشتیبانی شود، هیچ کشور عقب افتاده اسلامی نخواهیم داشت و ما این موضوع را بارها با سران کشورهای اسلامی در میان گذاشته ایم.

     رئیس جمهور خاطر نشان کرد: اتحاد و انسجام باید برای تحقق هدف معین اتفاق بیفتد و تحقق هدف معین نیز نیازمند حرکت و برای حرکت نیازمند رهبر و ولایت هستیم.

     وی با اشاره به اینکه همه اقدامات در رسیدن به وحدت به ضرورت وجود رهبری و ولایت بستگی دارد، گفت: همه حرف ما با دنیا این است که اگر رهبریت و ولایتی وجود نداشته باشد، چگونه وحدت اتفاق خواهد افتاد؟

     دکتر احمدی نژاد در ادامه سخنرانی خود در اجلاسیه مجلس خبرگان اضافه کرد: برای مقابله با استکبار و صهیونیسم اگر راهبر و حبل الله در کار نباشد، انسجام و وحدتی اتفاق نمی افتد و متفرق شدن از حول حبل الله ریشه تفرقه و چند دستگی است.

     رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مهمترین دستور کار جامعه اسلامی و انقلاب اسلامی را اتصال جوامع به حبل الله دانست و خاطر نشان کرد: آیا هدف انقلاب اسلامی و تعامل با دیگران غیر از این است که بخواهیم آرمانهای انقلاب اسلامی را جلو ببریم. آرمان انقلاب اسلامی نیز غیر از آرمان پیامبر گرامی(ص) و ائمه طاهرین (ع)نیست . آنها می خواستند جامعه بشری را به نقطه کمال و حیات طیبه الهی سوق دهند.

     احمدی نژاد گفت: برای تحقق جامعه اسلامی اگر همه ماموریت خود را در یک کلمه خلاصه کنیم؛ آن یک کلمه «دعوت همه جوامع بشری به امام حق و خلیفه الله» است. اتحاد ملت ایران به خاطر اجتماع در حول ولایت است؛ محوری که می تواند وحدت و انسجام حقیقی را ایجاد کند، اتصال به حبل الله است؛ آن چیزی است که متاسفانه در جهان فراموش شده است.

     احمدی نژاد با گلایه از عده ای که هنگام بردن نام مبارک امام عصر (عج) ناراحت می شوند، تصریح کرد: همه اعتبار نظام جمهوری اسلامی این است که به نیابت از امام عصر (عج) حکومت تشکیل داده است. اگر این اعتبار از جمهوری اسلامی گرفته شود، چطور می توان ادعای عدالت طلبی کرد و توده های میلیونی مردم را برای دفاع از آرمان‌های اسلام بسیج کرد؟

     رئیس جمهور زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) را مهمترین ماموریت جمهوری اسلامی در دوران غیبت دانست و گفت: جمهوری اسلامی ماموریتی جز پیگیری این موضوع ندارد. امام، امام است؛ چه نشسته باشد، چه در حال قیام، چه حاکم باشد و چه در حاکمیت نباشد؛ امام واسطه فیض الهی است و اوضاع جاری جهان را مدیریت می کند و اگر وجود مبارک او نبود نه تنها امروز کوچکترین اثری از ایمان و خداپرستی در جهان نمی ماند بلکه دیگر جهانی برای حکومت نیز باقی نبود.

     وی با تاکید بر اینکه بدون تردید دست مدیریت حضرت ولی عصر(عج) همواره پشت سر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: انسجام اسلامی جز با دعوت به امام حق امکانپذیر نیست و همه بشریت را می توان بادعوت به امام عصر (عج) متحد و منسجم کرد. جهانیان از اوضاع حاکم بر جهان امروز ناراضی و خواستار برچیده شدن ظلم، جنایت و برپایی عدالت هستند و با تاکید بر نقاط مشترک می توان در دنیا به وحدت وهمدلی دست یافت و بددلی ها و کینه ورزی ها را از بین برد؛ مگر اینکه عده‌ای در دنیا بخواهند بنام دین، توجیه گر حکومت طاغوت ها باشند.

     احمدی نژاد کار برای خدا را عامل اساسی دیگری در انسجام و اتحاد اسلامی دانست و گفت: اگر کاری برای خدا نباشد، رسیدن به اتحاد و انسجام محال است. کار برای خدا وحدت و پیروزی می آورد و دلها را جذب می کند . کار برای خدا در ذات خود پیروزی آفرین است؛ اگر چه به ظاهر شکست هم بخورد. مثلاً واقعه کربلا برای امام حسین (ع) و یارانش عین پیروزی اتفاق افتاد.

     وی اضافه کرد: اشکالاتی که بعضاً در کارها بوجود می آید برای این است که از خدا دور شده ایم. اینکه صهیونیسم فاسد و جنایتکار را به زور بر مردم فلسطین مسلط می کنند به این علت است که از خدا دور شده ایم.

     رییس جمهور تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی هم اگر در مجموعه مدیران و مسوولین اخلاص باشد، پیروزی حتمی است و در غیر این صورت، شکست اتفاق می افتد. بر این اساس جز با کار برای خدا نمی شود ماموریت برای خدا را انجام داد.

     احمدی نژاد با اشاره به پیشرفت های مادی جبهه کفر، خاطر نشان کرد: اگر کار خدایی نباشد ما که مسلمان هستیم در کار غیر خدایی به گرد کفار هم نمی رسیم. تنها جایی که کفار نمی توانند نفوذ و تاثیر گذاری داشته باشند جایی است که کار برای خدا انجام پذیرد.

     وی گام اول در رسیدن به وحدت را برچیده شدن کینه ها دانست و گفت: در ملاقات با سران کشورها تلاش داریم همدلی ها را تقویت نماییم و قرار دادهای مهم اقتصادی هم دقیقاً به همین منظور به امضا رسیده است و انصافاً برخی از کشورهای طرف ملاقات، همراهی خوبی در این موضوع داشته اند.

     رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نقطه اتکا جبهه اسلام کار برای خداست، خاطر نشان کرد: دولت نهم با این اندیشه با تمام توان در حال تلاش است و هیچ ظرفیتی را در عرصه سیاست خارجی برای رسیدن به انسجام خالی نگذاشته است و در همه نقاط جهان دعوت ما دعوت برای خدا و احکام نورانی اسلام است و در این راه مقابل هیچ کس نیستیم.

     احمدی نژاد در پایان تصریح کرد: وقتی پیام برگرفته شده از احکام نورانی اسلام به درستی منتقل شود، حتی کسانی که اطلاعی از دین ندارند، به آن جذب می شوند. چنانچه بولیوی که کشور مستضعف و فقیری است اما سیل جمعیت پابرهنه آن به هنگام سفر من در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی به خیابان ها آمده و شعار می‌دادند و این همه، برای این است که پرچم امام زمان (عج) توسط ملت ایران برافراشته شده است.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/12/5::: ساعت 11:23 عصر

    شاید بهتر آن بود که این خبر ناگفته بماند و درباره آنچه مدعیان اصلاحات طی 8 سال حضور خود در کانون های تصمیم ساز و سیاست پرداز نظام بر سر مردم آورده اند، به همان اندازه که گفته شده بسنده شود چرا که شرح تمامی ماجرا به درازا می کشد و گاه غیرضرور به نظر می رسد ولی با جنجال اخیری که برخی از این طیف درباره رد صلاحیت نامزدهای فاقد صلاحیت- و نه آنان که احتمال خطا در بررسی صلاحیت آنها وجود دارد- به راه انداخته اند و تیغ اتهامی که دور سر می چرخانند، واگویه این خبر ضروری به نظر می رسد. این خبر، نه فقط افشاکننده که تکان دهنده نیز هست و... بخوانید؛
    ماده 48 قانون انتخابات، وزارت کشور را موظف می کند که لیست تمامی ثبت نام کنندگان برای نامزدی مجلس شورای اسلامی را به چهار مرجع رسمی، یعنی وزارت اطلاعات، دادستانی کل، نیروی انتظامی و سازمان ثبت احوال ارسال کرده و سوابق نامزدها را از این مراجع چهارگانه استعلام کند و ماده 49 همین قانون، تصریح می کند که وزارت کشور باید سوابق استعلام شده نامزدها را همراه با تحقیقاتی که جداگانه درباره آنها انجام داده است برای فرمانداران و بخشداران مراکز حوزه های انتخابیه بفرستد و فرمانداران و بخشداران نیز موظف شده اند که نتایج این بررسی ها را «عیناً» و بدون کم و کاست در اختیار هیئت های اجرایی و نظارت قرار دهند تا این هیئت ها با استناد به سوابق نامزدها و اطلاعات کسب شده از آنها، درباره صلاحیت یا عدم صلاحیت آنان تصمیم گرفته و اظهارنظرکنند.
    و اما خبر این است... در جریان انتخابات مجلس هفتم، وزارت کشور دولت اصلاحات که مسئول برگزاری انتخابات بود، بعد از استعلام از مراجع چهارگانه درباره سوابق نامزدها و دریافت پاسخ رسمی این مراجع، متوجه می شود تعداد قابل توجهی از مدعیان اصلاحات دارای سوابقی هستند که اگر هیئت های اجرایی و نظارت از آن باخبر شوند، مطابق قانون موظف خواهند بود آنها را رد صلاحیت کنند... خب! تصور می کنید که وزارت کشور دولت اصلاحات با آنهمه شعار «قانون گرایی»، «شایسته سالاری»!، «دانستن حق مردم است» و... در این ماجرا چه واکنشی از خود نشان داده است؟ اگر تصور می کنید که برای حفظ امانت مردم و برای رعایت قانون و حفظ بی طرفی و... نتایج استعلام از مراجع چهارگانه را به هیئت های اجرایی ارسال کرده است، سخت در اشتباهید... تعجب نکنید! وزارت کشور دولت اصلاحات برخلاف نص صریح قانون انتخابات- مواد 48 و 49- از ارسال سوابق سوء دوستان هم حزبی خود برای هیئت های اجرایی خودداری می کند و جناب وزیر کشور وقت- آقای موسوی لاری- طی نامه ای خطاب به رئیس جمهور وقت- جناب آقای خاتمی- با اشاره به نتیجه استعلام ها می نویسد «نکته نگران کننده این که درصد قابل توجهی از کسانی که سه مرجع نسبت به آنها اظهارنظر کرده اند و یا دو مرجع، سوابق آنها را اعلام کرده اند از چهره های فعال سیاسی کشورند (به شرح ضمیمه) و یا جهت 98 نفر از نمایندگان مجلس ششم- مجلس اصلاحات!- نیز مطالبی از این دست ارسال شده است» و...!! وقتی به لیست ضمیمه که وزیر کشور همراه نامه خود برای آقای خاتمی فرستاده است مراجعه می کنید نام بسیاری از نمایندگان مدعی اصلاحات مجلس ششم را می بینید که بر اساس استعلام مراجع چهارگانه دارای سوابق سوء بوده و شایستگی و صلاحیت نامزدی مجلس شورای اسلامی را نداشته اند...به درستی معلوم نیست- و یا نگارنده مطمئن نیست- که پاسخ جناب آقای خاتمی به وزیر کشور خود چه بوده است؟ و آیا دستور خودداری از ارسال نتایج استعلام ها به هیئت های اجرایی و نظارت از جانب ایشان به وزارت کشور وقت صادر شده است و یا وزیر کشور یعنی جناب آقای لاری، یا معاون ایشان بدون اطلاع آقای خاتمی و از پیش خود تصمیم گرفته و از ارسال جوابیه استعلام دوستان هم حزبی خویش به هیئت های اجرایی و نظارت خودداری کرده اند؟ آنچه می توان گفت، این که جناب آقای خاتمی به یقین از نتیجه استعلام ها باخبر بوده اند زیرا این گزارش طی نامه شماره .14156م مورخ 82.10.23 از سوی جناب آقای لاری برای ایشان ارسال شده بود، بنابراین درباره واکنش آقای خاتمی تنها چند احتمال قابل طرح است. اول، آن که ایشان شخصاً دستور جلوگیری از ارسال نتایج استعلام ها به هیئت های نظارت و اجرایی را صادر کرده باشند و دوم این که؛ در برابر تصمیم غیرقانونی وزارت کشور سکوت کرده باشند، احتمال سوم آن است که آقای خاتمی دستور ارسال نتایج استعلام ها را صادر کرده اما وزارت کشور برخلاف دستور ایشان عمل کرده باشد و... در هرحال، قصور و یا تقصیر جناب آقای خاتمی در این قانون شکنی که به نفع گروه های طرفدار ایشان صورت پذیرفته بود، قابل انکار نیست و با توجه به تاکیدهای مکرر ایشان بر شعار قانون گرایی، کمترین انتظار این بود که جناب آقای خاتمی، اقدام غیرقانونی وزارت کشور دولت اصلاحات را محکوم و قانون شکنان «امانت خوار»! را توبیخ یا از کار برکنار می کردند که البته ایشان، دست به هیچیک از این اقدامات قابل انتظار نزدند!
    اکنون باید پرسید نام این اقدام وزارت کشور دولت اصلاحات را چه می توان گذاشت؟ «زیر پا نهادن قانون به نفع یاران حزبی؟»، «انحصارطلبی؟»، «خیانت در امانت؟»، «بی صداقتی با مردم؟» و... یا به قول طراحان تست های چند جوابی «هر چهار گزینه صحیح است» و صحیح است.
    این نمونه را کنار بسیاری از نمونه های مشابه نظیر، تحصن نمایندگان، استعفای دولتمردان، حمایت از مفسدان، طرفداری از آشوبگران، ارتباط برخی از مدعیان اصلاحات با بیگانگان و... بگذارید و بعد قضاوت کنید که آیا تأیید صلاحیت افرادی از این دست برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی که باید «عصاره فضیلت های ملت» باشد، خیانت در امانت نیست؟!
    حسین شریعتمداری
         منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 86/12/4::: ساعت 6:54 صبح

    در حالی که سید حسن خمینی خواستار پایان واکنشها نسبت به مسائل چند روز اخیر شده بود و هر عاقلی گواهی می دهد که در این لحظات حساس تاریخی که دشمنان اسلام و ایران چشم دوخته اند تا نقطه ضعفی را از ما بزرگنمایی کنند، باز امروز امام جمعه ای در استان یزد که گویا گرایش خاصی به مسائل جنجالی از طیف مشارکت دارد به طور مبسوط به این مسئله و همچنین موضوع عدم ورود نظامیان به عرصه های سیاسی پرداخت که موجب ناراحتی بسیاری از نمازگزاران شد. این مواضع در حالی گرفته می شود که سرلشگر فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اخیراً اظهار نمود:  نیروهای مسلح چه ارتشی، چه سپاهی، چه بسیجی باید در دفاع از آرمان‌های امام(ره) و خط امام و دفاع ازخط رهبری که همان خط امام(ره) است و دفاع از ویژگی‌های اصیل انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) اظهار نظر کنند. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: مبلغ و مجاهد بودن در راه دفاع از اصل اسلام و انقلاب دخالت سیاسی نیست، این همان گفته مرحوم مدرس است که می‌گفت سیاست ما عین دیانت ما است.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 86/12/3::: ساعت 7:27 عصر

      سنگباران نماینده محبوب معلق بین تهران و شهرستان!

      یک نماینده مجلس که هنوز میان کاندیداتوری از تهران و حوزه نمایندگی فعلی خود در مجلس مردد است، با سنگباران مردم این حوزه مواجه شد.

     به گزارش رجانیوز، این نماینده که طی 3 دوره نمایندگی 4 شهرستان جنوبی کشور را برعهده داشته است، به منظور جذب آراء مردم این منطقه در دفتر خود اقلامی نظیر روغن جامد، حواله آرد، برنج و دمپایی پلاستیکی بین نیازمندان توزیع می کرد که اهالی در واکنش به این اقدام با پرتاب سنگ، شیشه های دفتر وی را شکستند.

     نماینده مذکور با مشاهده این صحنه فرار را بر قرار ترجیح داده و با یک خودرو پیکان مدل 60 محل را ترک کرد.

     گفتنی است استقبال از این نماینده به شیوه سنگباران در حالی صورت می گیرد که وی قصد داشت از حوزه انتخابیه تهران برای مجلس هشتم کاندیدا شود اما پس از آنکه اصولگرایان از قرار دادن نام او در لیست خودداری کردند، تصمیم به بازگشت به حوزه نمایندگی فعلی خود گرفته است.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 8:2 عصر

    شنیده های انتخاباتی

    - آخرین نظرسنجی یک مرکز تحقیقاتی در مراکز استانها حاکیست اصولگرایان 65 درصد و اصلاح طلبان 19 درصد آراء را به خود اختصاص خواهند داد. همچنین 16 درصد از رای دهندگان به کاندیداهای مستقل رای می دهند.

    - یکی از ستادهای انتخاباتی طیف موسوم به اصلاح طلب به نام ائتلاف مردمی اصلاح طلبان، در مراسم تشییع جنازه آیت الله توسلی اقدام به پخش پوسترهای رنگی از وی با زیرنویس «ائتلاف مردمی اصلاح طلبان» کرد. این پوسترها بر روی دیوارهای حرم امام(ره) نیز مشاهده شده است. همچنین حزب موسوم به جوانان اسلامی متعلق به خانواده قدرت علیخانی نیز پوسترهای مشابهی توزیع کرده است.

    - فشارها به گروه 6+5 تهران برای اضافه کردن برخی افراد به لیست همچنان ادامه دارد.

    - لیست اصولگرایان در ارومیه قطعی شده است. از فتحی نژاد، بیت الله جعفری و پورحیدر به عنوان کاندیداهای نهایی اصولگرایان در این شهر نام برده شده است.

    - سهیلا جلودارزاده، مهرانگیز مروتی و عبدالله کعبی در نامه‌ای به شورای نگهبان از مسائلی مانند تحصن مجلس ششم و استعفای نمایندگان ابراز برائت کردهاند.

    - عکس و تیتریک یک روزنامه محلی در سمنان به مصطفی کواکبیان اختصاص یافت. پس از تایید وی در هیئت نظارت از حوزه انتخابیه سمنان، این روزنامه محلی عکس بزرگی را از وی در کنار ضرغامی منتشر کرد.

    - ائتلاف موسوم به اصلاح طلبان در تهران لیستی نخواهد داشت. این در حالیست که حزب اعتماد ملی و ائتلاف مردمی اصلاحات (نزدیک به کروبی) به دنبال رایزنی با شورای نگهبان و تایید صلاحیت اغلب کاندیداهای مورد نظر خود در تهران لیست کامل 30 نفره خواهند داد.

    - اختلاف در روزنامه اعتمادملی به دلیل برخی مسائل از جمله رویکرد انتخاباتی و تمایل بدنه روزنامه به طیف مقابل کروبی در اصلاح طلبان بالا گرفته است.

    - فضل ا... ذاکری و عزیز اکبریان به عنوان کاندیداهای نهایی اصولگرایان کرج انتخاب شده اند. این نخستین بار است که براساس یک مدل جمعی، اصولگرایان کرج به توافق رسیده اند.   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/12/1::: ساعت 7:56 عصر

    از آنجا که تلاش برای شناسایی و معرفی نامزد اصلح وظیفه است، سعی بر آن داریم تا نامزدهایی که از سوی اشخاصی که نظرشان حجتی محکم است، خدمت کاربران گرامی معرفی گردند. اما در باره نامزد اصلح یزد با اظهار نظراتی که از سوی برخی از بزرگان روحانی و معتمدین صورت گرفته، منتخب اصولگرایان یزد حجه الاسلام والمسلمین سید مهدی صدرالساداتی به عنوان نامزد اصلح معرفی گردیده است. نمونه ای از تأیید کنندگان به شرح ذیل است.   منبع

     

      نمایش تصویر در وضیعت عادی      نمایش تصویر در وضیعت عادی          نمایش تصویر در وضیعت عادی       نمایش تصویر در وضیعت عادی       نمایش تصویر در وضیعت عادی


     



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/1/1::: ساعت 12:0 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 132
    بازدید دیروز: 99
    کل بازدید :345055

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<