سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان، پیشوا و پرهیزگاران، سروراند و همنشینی آنها، مایه فزونی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

رحیم احمدی روشن در گفت‌وگو با  «خبرگزاری دانشجو» در خرم آباد، تصریح کرد: همان کسانی که بدون سلام و نام خدا به رهبر معظم انقلاب نامه می نویسند، امروز خانواده های شهدای هسته ای را دور خودشان جمع می کنند و با آنها عکس و فیلم می گیرند و می خواهند از خون شهدای هسته ای به نفع خودشان استفاده کنند.

وی افزود: اینها چرا باید این کارها را بکنند، در حالی که حتی یک پیام و پیغام کوچک برای خانواده شهدای هسته ای ندادند، چه حقی دارند که با خانواده شهدا عکس و فیلم می گیرند و مردم را ملعبه دست خودشان می کنند، باید خجالت بکشند از خون شهدای هسته ای، این ها دل ما را به درد می آورند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن بیان داشت: کسانی که یک قدم برای خانواده شهدا برنداشته اند و سد راه خانواده شهدا هستند بیخود می کنند با خانواده شهدای هسته ایی عکس و فیلم می گیرند این ها می خواستند مملکت ایران را با آن چراغ سبزی که به آمریکا و اسرائیل نشان دادند به آنها بفروشند و سیبل مقابلشان مقام معظم رهبری بود و می خواستند ایشان را از اریکه قدرت پایین بکشند که به لطف خدا و پشتیبانی این مردم موفق نشدند و از این به بعد هم موفق نمی شوند.

وی متذکر شد: اینها کسانی بودند که برای خانواده شهدای هسته ایی که ما باشیم یک پیامک ندادند، اما رهبر معظم انقلاب و زن و بچه اش به خانه ما آمدند و ما را به خانه خودشان دعوت کردند ولی یکی از آنها قدم از قدم برنداشتند برای عرض تسلیت نه به ما و نه به کسان دیگری پیامی بدهند متاسفانه آنها جامعه را برای خودشان باز می بینند و می خواهند خون شهدای هسته ای را به نفع خودشان مصادره کنند.

پدر شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد: خط قرمز ما و شهید احمدی روشن رهبر معظم انقلاب است و اگر کسی بخواهد از این خط قرمز بگذرد با ما طرف است و پا روی خون شهدای ما گذاشته و باید پا روی خون ما هم بگذارد.

 



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 91/2/24::: ساعت 11:5 عصر

    هاشمی رفسنجانی؛ از بستن روزنامه‌ها تا حمایت از فضای انتقاد
    روشن نیست منظور آقای هاشمی از فضا دادن به مردم و جوانان برای انتقاد و فعالیت، پیگیری همان رویکرد وی در دولت سازندگی است یا اینکه سخنان وی از جنس خطبه های جنجالی‌اش در تیرماه سال 88 است که با استقبال فتنه‌گران همراه شد؟!



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 91/2/22::: ساعت 12:47 صبح

    خبر ویژه

     

     



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 91/2/14::: ساعت 1:21 صبح

    mesbahray.jpg
    وقتی بخاطر رعایت سن علامه پیشنهاد شد که صندوق رای گیری مانند سایر علما به منزل آورده شود ایشان گفتند: " نخیر!  همانند سایر مردم برای اخذ رای به محل های رای گیری برویم." دوستان مدرسه ای را که پله نداشته باشد و جوابگوی پای پردرد استاد باشد، برای رای گیری در نظر گرفتند. با همین کهولت سن و جسم نحیف و پای پردرد بود که 100 کیلومتر سفر کرده بودند تا به جبهه پایداری رأی بدهند...  


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 91/2/12::: ساعت 11:5 عصر

    همایش جوانان جبهه پایداری/2- حسینیان: کسانی که خانواده خود را بر مردم حاکم می‌کنند باید از دور حکومت خارج شوندhoseinian.jpg

    هدف جبهه پایداری هدفی است که حسین بن علی(ع) با خدا در میان گذاشته است، خدا می‌داند که ما برای اعتلای کلمه الله قیام کردیم و شاهد است که ما حرکتی کردیم تا دستورات او حاکم شود و اگر راهی را به رهبری آیت الله خوشوقت و آیت الله مصباح شروع کردیم برای این بود که ارزش‌ها در نظام جمهوری اسلامی ثابت باشد.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 91/2/11::: ساعت 11:25 عصر

    دیدار انتخاباتی سید حسن خمینی با رئیس جمهور

    بنابر شنیده های خبرنگار بی باک از برخی منابع آگاه، سید حسن خمینی اخیرا بعد از دیدار با آقای هاشمی رفسنجانی به دیدار دکتر احمدی نژاد رفته است و رئیس جمهور نیز در این دیدار صریحا به سید حسن خمینی اعلام کرده که در صورت حضور وی در عرصه..


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 91/2/11::: ساعت 11:23 عصر

    همایش جوانان جبهه پایداری/3- آقاتهرانی: باید دقیقا ببنیم که حضرت آقا چه می‌خواهند و ولایتمداری خود را سر پیچ‌ها نشان دهیمaghatehrani2.jpg

    حجت الاسلام دکتر مرتضی آقا تهرانی بعدازظهر امروز در همایش «جوانان جبهه پایداری انقلاب اسلامی» با اشاره به برخی حمله‌هایی که به حجت الاسلام حسینیان شده بود، گفتند: به نظر می‌رسد اشکالات مبنایی در این خصوص وجود دارد و مشکل تنها اختلاف سلیقه‌ها نیست.  


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 91/2/11::: ساعت 11:13 عصر

    گزارش سومین همایش پرشور جوانان حامی گفتمان پایداری/ خط اصیل امام و رهبری جای خود را در دل نسل چهارم انقلاب باز کررده استhamayeshsevom.jpg

    "جوانان انقلابی" این روزها به تعیین کننده‌ترین جریان در فضای سیاسی کشور تبدیل شده‌اند شاید این را بتوان از دعوای رایج در فضای سیاسی امروز جامعه به خوبی درک کرد. قطار انتخابات نهم تدریجا به آخرین ایستگاه خود نزدیک می‌شود و این "جوانان انقلابی" منتظر، تا ببینند مردم درباره  گفتمانی که با سوم تیر آغاز شد و آنها این روزها در قالب جبهه پایداری انقلاب اسلامی به دنبال ترویج آن هستند چه می‌گویند، هرچند که بخشی از پاسخ خود را در دور اول انتخابات گرفته‌اند...


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 91/2/11::: ساعت 10:59 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 15
    بازدید دیروز: 55
    کل بازدید :344468

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<