سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، پرده ای جلوگیر از آفتها است . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز

حواشی پیش از سفر هاشمی به کرمان

در حالیکه آقای هاشمی رفسنجانی قرار است جهارشنبه در مسجد جامع رفسنجان و پنج شنبه در دانشگاه آزاد کرمان سخنرانی کند، از دیروز کلیه کلاس های درس دانشگاه آزاد کرمان تعطیل شده است و دانشجویان با یک جو شدید امنیتی روبرو شده اند.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 92/9/24::: ساعت 7:33 عصر

    نگاهی به روند تصویب دور جدید تحریم‌های ضدایرانی در ایالات متحده نشان می‌دهد که این مساله توسط خود دولت آمریکا و وزارت خزانه‌داری آن صورت گرفته و تحریم‌های جدید ارتباطی به کنگره و سایر نهادهای خارج از دولت آمریکا ندارد. در واقع این کاخ سفید است که برخلاف تعهدات خود در ژنو، دست به طرح‌ریزی و اجرای برخی تحریم‌های اقتصادی جدید زده است که مصداق صریح عهدشکنی است.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 92/9/24::: ساعت 6:14 عصر

    آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
    در دیدار مسئولان مرکز تحقیقات مکاترونیک مطرح شد
    انتقاد هاشمی رفسنجانی از نقد رسانه‌ای دانشگاه آزاد

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از نقد برخی رسانه‌ها از عملکرد دانشگاه آزاد، گفت: متأسفانه اینگونه رسانه‌ها، منافع ملی را در نظر نمی‌گیرند و با چنین سرمایه‌ای برخوردهای جناحی و تخریبی دارند.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 92/9/18::: ساعت 10:0 عصر

    عفت مرعشی در بخشی از کتاب خاطرات خود می‌نویسد: در منزلی که همسایه داشته باشد، زندگی نکرده بودم و آن را در شأن خود نمی‌دانستم.

    خبرگزاری فارس: ناگفته‌های همسر هاشمی در کتاب خاطراتش

    به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت دیدبان نوشت: اخیرا کتابی روانه بازار شد با نام «پا به پای سرو» که در برگیرنده خاطرات خانم عفت مرعشی، همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی است. کتاب توسط «دفتر نشر معارف انقلاب» که معمولا کتب مربوط به خانواده آیتالله هاشمی را منتشر می کند، به طبع رسیده است. نام «عفت مرعشی» کافی است تا هر کسی که شناختی از رفتار و گفتار وی در سال های اخیر دارد، به شدت ترغیب به خواندن این کتاب شود. با این حال اگر کسی به مطالعه کتاب بپردازد، پس از اتمام آن احساس نمی کند نکات قابل توجه و ناگفته ای به او منتقل شده است.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 92/9/17::: ساعت 8:13 عصر

    هاشمی که پیش از انتخابات گفته بود «حالا اگر عرب ها جنگ کردند ما کمک می کنیم ولی سر جنگ با اسراییل نداریم» و بعد از انتخابات و در جریان سفر به مازندران «دولت بشار اسد را به استفاده از سلاح شیمیایی علیه مردم این کشور متهم کرده بود»، این روزها فرصت را بیش از همیشه برای اظهارات معنادار خود فراهم می بیند و در تکمیل پازل صحبتهای گذشته خود، به تایید افسانه هولوکاست پرداخته و اصلی ترین چالش صهیونیست ها در افکار عمومی را «غیر واقعی» دانسته است.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 92/9/10::: ساعت 9:50 عصر

    آقای هاشمی! در درایت و تدبیر رهبری شکی نیست، وقت تدبیر شما کی خواهد رسید؟

    وی با اشاره به این که امروز بعد از مذاکرات در جواب نامه آقای روحانی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، تدبیر را بار دیگر دیدم


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 92/9/5::: ساعت 12:22 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 58
    بازدید دیروز: 84
    کل بازدید :344036

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<