سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس را سر انجامى است ، شیرین و یا تلخکامى است . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

marg bar diktatore sabz.jpg



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 88/8/29::: ساعت 9:44 عصر

    نامه سرگشاده 4 اتحادیه بزرگ دانشجویی:
    هاشمی رفسنجانی در معرفی اعضای خانواده خود به دادگاه پیش‌قدم شود

    خبرگزاری فارس: 4 اتحادیه بزرگ دانشجویی با صدور نامه‌ای سرگشاده خطاب به هاشمی رفسنجانی ضمن یادآوری اقدامات غیرقانونی برخی اعضای خانواده وی، از هاشمی خواستند تا خودش در معرفی این افراد به دادگاه پیش قدم شود.


    به گزارش حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، متن نامه سرگشاده دفتر تحکیم وحدت، بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح ذیل است:
    بسم الله الرحمن الرحیم
    جناب آقای هاشمی!
    حدیث ریزش مجاهدین صدر اسلام را پس از رحلت پیامبر بارها خوانده‌ایم و هر بار صد افسوس می‌خوریم که چرا افرادی همچون طلحه و زبیر اینگونه به دام نفس افتادند و خانه آخرتشان را بیهوده خراب کردند. بی‌گمان در کنکاش این انحراف، صدها دلیل و سند می‌توان اقامه کرد اما حکایت روایتی که می‌گوید "زبیر از ما بود تا زمانی که فرزندش بزرگ شد " این آیه قرآن را برایمان گوشزد می‌کند که در مال و فرزندانتان آزمایش گنجیده است. آزمایشی که زبیر از آن ناموفق بیرون آمد و کار را تا بدانجا پیش برد که مقابل مولای زمانش شمشیر کشید.

    برادر گرامی، آقای هاشمی!
    بی‌گمان خود حضرتعالی نیز از فعالیت‌های خانواده‌تان علیه نظام جمهوری اسلامی حداقل در بازه انتخابات اخیر (اگر نخواهیم پرونده‌های سابق را ذکر کنیم) آگاه هستید.
    دختر شما فائزه در تجمع غیرقانونی 25 خرداد یکی از عوامل تحریک‌کننده مردم بود که گویا به شما علت حضورش را خوردن ساندویج گفته بود. ایشان در تجمع آشوبگران در روز قدس و بسیاری دیگر از تجمعات به ظاهر اعتراض‌آمیز که عملا به سر دادن شعار علیه جمهوری اسلامی و دیگر آرمان‌ها تبدیل می‌شد، حضور یافته و نقش موثری در تحریک معترضین داشته است. اگرچه وی در یکی از این تجمعات بازداشت و پس از 24 ساعت رهایی یافت. آیا تاکنون فایل صوتی افاضات ایشان علیه رهبری و نظام را شنیده‌اید که چگونه گستاخانه هتک حیثیت می‌کنند!؟
    همسر گرامی شما، در 22 خرداد بعد از رای دادن چنین فرمودند که "اگر موسوی رای نیاورد تقلب گردیده است و مردم به خیابان‌ها بریزند. " فرزند دیگر شما محسن هاشمی که مدیر عامل مترو می‌باشد، تلاش خود را برای پیروزی یک کاندیدای خاص با استفاده از اموال بیت المال انجام داد به طوری که Lcd ایستگاه های امام خمینی (ره) که به منظور پخش آگاهی در نظر گرفته شده است مدام در حال پخش موسیقی فیلم مستند انتخاباتی میر حسین موسوی و طرفداران او بود.
    پسر کوچکتر شما مهدی نیز که یکی از عوامل اصلی این اغتشاشات بود با فعالیت‌های رسانه‌ای در تخریب ارکان نظام، دولت، سپاه و بسیج و همچنین تجهیز اوباش برای بر هم ریختن اوضاع شهرها، پرداخت مبالغ هنگفت برای ستاد یکی از کاندیداها و برداشت از بیت‌المال با اهداف سیاسی و ... پرونده سیاسی را از خود باقی گذاشته است.
    و اما در آخرین مورد فرزند برومند دیگری از خانواده شما یاسر، در 13 آبان با لیاس مبدل به تحریک اغتشاشات‌کننده‌ها برای آشوب می‌پرداخت.
    آنچه که در ابتدای نامه خدمتتان عرض شد تاکید بر این نکته بود که هیچ کدام از دوستداران انقلاب از ریزش سران انقلاب خوشحال نمی‌شوند و دوست دارند آنها را همچنان در قامت یک انقلابی ببینند.
    لذا بر طبق موارد یاد شده از خانواده جنابعالی، از شما تقاضا داریم از این اعمال زشت و موهن خانواده‌تان تبری بجویید و به صراحت اعلام کنید که اگر به دلیل خطاهای نابخشودنی خانواده‌تان در جفا به ملت، خودتان در معرفی ایشان به دستگاه عدالت پیش قدم می‌شوید و آنها را به قاضی وا می‌گذارد تا همه چیز آشکار و شفاف گردد. آقای هاشمی بگذارید تاریخ نام خوشی را از شما در کتاب قطورش بنگارد و امیدواریم هر چه صریح تر این اقدام انقلابی از طرف شما اتفاق افتد؛ پیش از آنکه دیر گردد و تاریخ برخی انقلابیون صدر اسلام تکرار گردد.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 88/8/16::: ساعت 10:1 عصر

    حاشیه‌های مراسم راهپیمایی 13 آبان؛
    همه آمده بودند جز سبزهای اموی

    خبرگزاری فارس: راهپیمایی 13 آبان امسال در حالی برگزار شد که علیرغم تبلیغات رسانه‌ای غرب برای حضور حامیان موسوی در این مراسم برای برهم زدن آن، هیچ اثری از این سبزها دیده نشد.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 88/8/13::: ساعت 6:26 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 50
    بازدید دیروز: 84
    کل بازدید :344028

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<