سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که نرمخو گردد، دوستی اش [در دل ها [جایگیرمی شود [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز
                                دسته گل هاشمی بهرمانی به روایت شیر زن ایرانی

وای بر ملتی که این خاندان با این دیدگاه و مشی و منش خودمحورانه، 30 سال است که بر آن‌ها حکمرانی می‌کند و آزاد و رها از هر قیدی و بندی به هر راهی که می‌خواهند می‌روند و هر اصول و ارزشی را برای خویش به استثنای اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اسلام ملاک عمل و سخن قرار می‌دهند.

 


افاضات دختران هاشمی رفسنجانی در نشریه «شهروند امروز» شاهدی از غیب بود تا باورهای دینی، نگرش انقلابی و پای‌بندی به اصول و ارزش‌های این خاندان را بار دیگر به وضوح نمایش دهد.

تصویر فائزه هاشمی بر روی جلد این نشریه، سنت خانوادگی هاشمی‌ها را اعلان داشت که «سن» و «جنسیت» و «موقعیت» نمی‌شناسد و ... هم‌چنین بازگشت مجدد این زن به عرصه سیاسی، اعلان مواضع قدرتمدارانه پدر است که در سه‌سال پیش با شکست فاحش از سوی ملت از صحنه خارج گردید، اما این پاسخ ملی برای او عبرت‌آمیز نشد.

از سوی دیگر گفته‌های فاطمه هاشمی، دختر معتدل و به ظاهر غیرسیاسی هاشمی رفسنجانی، «تزسیاسی – ایدئولوژیکی هاشیمیسم» را گشوده تا ملت ایران به ویژه نسل‌های حاضر اعتقادات این خاندان را از زبان آن‌ها بشنود و بخواند. این که مرگ «لاهوتی‌ها» با اشاره به نام شهید بزرگوار «لاجوردی» مطرح می‌گردد، در واقع «گریزی مودبانه به هم‌گرایی با منافقین» است، منافقینی که با «دست اسداللهی» لاجوردی شرشان از سر ملت کوتاه شد.

اما این افاضات «خط‌دهنده» در  ریشه‌یابی، به شخص «هاشمی» بازمی‌گردد. هاشمی که در نطق پیش از دستور خود در مجلس، خبر مرگ «لاهوتی» را با گریه اعلان کرد!؟ و طبق معمول همیشگی ذکر مصیبت او را با کنایه‌‌ها آمیخته نمود هم‌چنین وی در خاطرات سال 60 خود، به این مساله پرداخته و ازقول فائزه عصبانی و گریه کننده‌اش سخنان امروز فاطمه را ثبت می‌کند.

وای بر ملتی که این خاندان با این دیدگاه و مشی و منش خودمحورانه، 30 سال است که بر آن‌ها حکمرانی می‌کند و آزاد و رها از هر قیدی و بندی به هر راهی که می‌خواهند می‌روند و هر اصول و ارزشی را برای خویش به استثنای اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اسلام ملاک عمل و سخن قرار می‌دهند.

منبع:http://www.fatemerajabi.net/



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 87/8/29::: ساعت 10:9 عصر

    صفار کم‌طاقتی‌های رسانه‌ای هاشمی را به وی یادآوری کرد

    به خاطر انتقادی معمولی در تریبون عمومی گریه می‌کردید

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز یکشنبه در حالی پانزدهمین جشنواره‌ی مطبوعات و خبرگزاری ها را افتتاح کرد که خود را آماده کرده بود تا در نطق افتتاحیه این مراسم واکنش کم سابقه ای در دوران مسئولیت خود به اظهارات چند روز قبل هاشمی رفسنجانی مبنی بر ابراز نگرانی درخصوص آزادی مطبوعات نشان دهد.

    «تعجب کردم وقتی برخی از شخصیت‌های محترم در ارتباط با آزادی مطبوعات در شرایط فعلی ابراز نگرانی کردند و مطالبی را فرمودند که به نظر می‌رسد نگران وضع موجود اطلاع‌رسانی هستند و در مقابل به خاطر آوردم همین بزرگواران در دوران مسئولیت خود به خاطر انتقادی عادی و معمولی چنان برآشفته شده بودند که حتی کار به گریه در برابر تریبون‌های عمومی کشیده شد. تعجب می‌کنم کسانی با این سطح تحمل از آزادی مطبوعات در دوران خود، چطور اکنون در رابطه با آزادی مطبوعات ابراز نگرانی می‌کنند و ما باید بابت چنین موهبتی که محصول انقلاب بوده و به هیچ دولتی مربوط نیست و در واقع نتیجه‌ی عمل انقلاب اسلامی و استقرار حکومتی به نام خداست شاکر باشیم.»

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 87/8/27::: ساعت 7:26 عصر

    «محمد هاشمی» برادر هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با روزنامه کارگزاران 12/8/1387 گفته است: «بر اساس نظرسنجی‌هایی که من از آنها مطلع هستم، خاطرات شیرین مردم از دوران دولت آقای هاشمی است و از آن شرایط تعریف می‌کنند.»

    این جمله محمد هاشمی که میل ریاست‌جمهوری کرده‌اند، البته اگر «برادر بزرگتر» آن میل را نداشته باشند، چند پرسش را مطرح می‌کند.

    الف. «مردم» به خصوص «مردمی» که هاشمی‌ها با آنها ارتباط دارند چه کسانی هستند؟ آیا آن مردم در زمره ملتی هستند که شعار‌ «فقر و فساد و تبعیض – احمدی‌نژاد بپا خیز» را سر دادند و با یک «یا حسین دیگر» انتخابات 84 را رقم زدند تا «هاشمیسم» در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از عرصه قدرت کنار رود؟

     

     

    ب. آیا این مردم اکثریت لِه شده زیر چرخ‌های توسعه‌ای هستند که «فربهی» سرمایه‌داری و تبدیل آن به سرمایه‌خواری را ثمر داد و با هزار فامیل 16 سال قدرت را قبضه کرد؟

     ج. آیا این مردم همان هزار فامیل و وابسته‌های آنها هستند که در ستادهای خودجوش دوران انتخابات؟! از منابع عظیم و پنهان مالی، حیرت‌آور خرج کردند، و کارناوال ابتذال راه انداختند، تا هاشمی رفسنجانی را از صندوق‌ها بیرون بیاید؟

     د. آیا این مردم، شب‌نامه‌نویس‌ها و روزنامه‌نویس‌هایی هستند که از «زمین و هوا آتش باریدند» چرا که «احمدی‌نژاد وارد منطقه ممنوعه» شده بود، و در این آتش‌باران فرهنگ دینی و شعائر اسلامی را بمباران کردند، تا هاشمی به عرصه قدرت بازگردد؟

     هـ. خاطرات شیرین چیست و کدام است؟

    گزینه اول: خانواده‌سالاری و ترکتازی شریعت‌ستیز به سردمداری فائزه هاشمی.

    گزینه دوم: حیله‌ سیاسی برای بیرون کشیدن خاتمی و اصلاح‌طلبی برانداز او در انتخابات 76

    گزینه سوم: پیدایی مافیای قدرت و ثروت که در سه‌سال با انواع حیله‌های اموی‌گونه، دمار از روزگار ملت منتخب احمدی‌نژاد درآورده است.

    گزینه چهارم: ترویج فرهنگ هاشمیسم در ادبیات سیاسی و دینی، تفسیر اقتصادی و اجتماعی، تعریف از قدرت مادام‌العمر و ...

     و. جالب است که چند ماه مانده به انتخابات بلندگوی فحاشی کارگزارانی با صدای بلندتر «مرعشی» برای چنگ انداختن بر قدرت گذشته آغاز به کار کرده است. اشتباه کردم. این بلندگوی نظری و هزار ابزار عملی از 27 خرداد 84 یک لحظه از کار!؟ دریغ نداشته است.

    در تاکسی، اتوبوس، بانک و مغازه، می‌توان «نظرسنجی» واقعی را دید که مردم چه اسم‌هایی را عوامل مفاسد و مانع مبارزه با مفاسد می‌دانند. و این یعنی «خاطرات شیرین مردم» هم از دوران هاشمی، و هم از دوران خاتمی با پشتوانه هاشمی!

     بدون آن که بخواهم مقایسه عینی انجام دهم، تنها برای عبرت‌گرفتن افرادی که جز به قدرت نمی‌اندیشند، اشاره می‌کنم: همسر شاه معدوم سال‌های پیش گفته بود، روزی در فرودگاه نیویورک (پس از سرنگونی سلطنت) دختر مجاهد خلقی را دیدم. او مرا در آْغوش گرفت و گفت: «ما هرگز خاطرات شیرین دوران شما را فراموش نمی‌کنیم.»

     قطعا «فرح پهلوی» آْن عضو گروهک تروریست منافقین را که روزگاری به دنبال «شاه» شدن، هم شعارهای انقلابی می‌دادند، و هم اعمال انقلابی داشتند! مردم ایران می‌دانند که چه خاطرات شیرینی را از قبل از انقلاب ثبت کرده‌اند.

    تاکید می‌کنم این مقایسه فقط برای عبرت قدرت‌طلبانی است که «مردم» را به هیچ می‌گیرند، و با فرهنگ «هاشمیسم» فقط آنچه که خود می‌خواهند می‌نگرند. آیا همواره باید «هاشمی» رئیس‌جمهور باشد یا برادر هاشمی؟

    فائزه هاشمی نماینده مجلس باشد و یا لطف کنند و خاتمی را به کار بگمارند؟

    نکته قابل توجه. فقط تصویر روی جلد «شهروند ‌امروز» را بنگرید. تفسیر فرهنگ هاشمیسم که بازگشت به قدرت را خانوادگی دنبال می‌کنند، در اذهان زنده می‌شود.

    منبع مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 87/8/27::: ساعت 6:39 صبح

    وزیر امور خارجه فرانسه در گفتگو با CNN:
    آرزوی غرب پیروزی مخالفان احمدی نژاد است
    وزیر امور خارجه فرانسه گفت: آرزوی غرب پیروزی مخالفان احمدی نژاد در انتخابات سال آینده است.

    برنارد کوشنر در گفت وگو با شبکه تلویزیونی «سی ان ان» امریکا با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال آینده اظهار داشت: از تحرک مخالفان دولت آقای احمدی نژاد بسیار خوشحالم.

    وی افزود: مخالفان در ایران فعال هستند و از آن طرف انتخابات نزدیک است و ما مثل همیشه دوست داریم مخالفان به قدرت برسند نه اینکه آقای احمدی نژاد در قدرت بماند. البته من می دانم که این یک رؤیاست اما بالاخره یک زمانی این مسئله حل خواهد شد.

    وی در بخش دیگری از این گفت وگو با تأکید بر پرهیز از حمله نظامی به ایران، گفت وگو را تنها راه حل برای مسأله هسته ای ایران خواند.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 87/8/26::: ساعت 7:18 صبح

    انالله و انا الیه راجعون
    با کمال تأسف خبر درگذشت عالم ربانی و فقیه وارسته و مجاهد مرحوم آیت‌الله سیدجواد مدرسی‌یزدی را دریافت نمودم.
    این عالم وارسته نماد ساده‌زیستی و مجاهدت روحانیت تشیع بود، روحانیتی که با علم و تقوا، جهاد و خدمت به بندگان خداوند منشأ قدرت عظیم جهان اسلامند، حیاتشان منشأ خیرات و وفاتشان موجب جاودانگی آنان در جوار رحمت واسعه الهی و ثلمه‌ای ماندگار برای جامعه است.
    این ضایعه را به مقام معظم رهبری، روحانیت معظم، مردم شریف دارالعباده یزد و بیت شریف آن مرحوم به ویژه برادر ارجمند جناب مستطاب آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو محترم فقهای شورای نگهبان تسلیت عرض می‌کنم.
    محمود احمدی‌نژاد
    رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

     

    مدرسی - یزد




  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 87/8/23::: ساعت 11:23 عصر

    آقای خاتمی! به خشونت پایان دهید / بخش نخست

                       

    حسن. الف

    به نظر می‌رسد چشم‌پوشی بزرگ‌منشانه نظام و مردم که ریشه در برخوردهای مهربانانه و پدرانه رهبر معظم انقلا‌ب دارد، کسانی چون آقای خاتمی و دوستانش را بر آن داشته است که به خود این حق را بدهند بدون توجه به وضعیت حساس ایران در این مقطع تاریخی، هرچه را می‌خواهند بر زبان آورند و درباره هر مقوله‌ای اظهار نظر کنند.

    آقای خاتمی که با شعار آزادی بیان راه را بر خود و دوستانش باز کرده بود تا خواسته یا ناخواسته در مقابل مواضع امام و انقلا‌ب موضع بگیرد با بیان جملا‌تی چون «من به امریکا شیطان بزرگ نمی‌گویم»، «برای رسیدن به تمدن غرب باید لوازم آن را پذیرفت» و... کارش به جایی رسیده است که حجیت قرآن برای زندگی انسان امروزی را نیز زیر سؤال می‌برد تا آرزوی شیرین عبادی‌ را مبنی بر این‌که وقت آن رسیده تا مواضع ضداسلا‌م و انقلا‌ب را از زبان روحانیون بشنویم، عملی سازد.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 87/8/20::: ساعت 8:4 عصر

    سایت آفتاب وابسته به حامیان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار کامنت‌هایی موهن، خواهران بسیجی را مورد بی‌احترامی قرار داده است.    

    این سایت خبری که پیشتر سخن از وابستگی آن به مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخص مصلت نظام در میان بود، با انتشار کامنت‌هایی اهانت آمیز ذیل خبر «گزارش تصویری: رزمایش نظامی - فرهنگی امام علی(ع)» خواهران بسیجی را مورد هتک حرمت قرار داده است.

    حجت‌الاسلام حمید رسایی در سایت شخصی‌اش در این‌باره نوشته است: «سایت آقتاب که گفته می‌شود تحت نظارت جناب آقای دکتر روحانی است، در اقدامی غیراخلاقی با قرار دادن دو پیام که کاملا با هم در ارتباط است و ظاهرا توسط عوامل سایت نوشته شده در زیر عکس‌هایی که به نمایش گذاشته، به بسیجیان – به ویژه خواهران بسیجی - اهانت کرده است.»

    نماینده مردم تهران در ادامه آورده: «نمی‌دانم هدف گردانندگان این سایت از این اقدام غیراخلاقی و حتی غیر ملی چه بوده، اما می‌دانم که همین بسیجیان بودند که همواره مدافع خط ولایت در این کشور بوده‌اند. ظاهرا آقای دکتر روحانی به دلیل این که این روزها تمام وقتشان را به نقد دولت (که خیلی‌ها آن را تخریب می‌دانند) اختصاص داده، فرصت نکرده کمی هم به نقد و تحلیل این سایت بپردازد. امیدوارم مسؤولان مربوطه که خودشان با بسیج و روحیه بسیجی و خدمات بسیجیان برای این انقلاب آشنایند - با مسببان این عمل قبیح برخورد کنند و نتیجه را هم به اطلاع عموم برسانند.»

    منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 87/8/11::: ساعت 6:50 عصر

    بازگشت دست از پا درازتر اصلاح طلبان افراطی از قم

    برخی گروه‌های اصلاح‌طلب در راستای جلب نظر علما برای حمایت از خاتمی، دیدارهای جداگانه‌ای با شماری از علمای قم انجام داده‌اند که حضور و پیشنهاد این قبیل افراطیون، نظر و بازخوردهای شایان توجهی را سبب شده است.

    برخی منابع آگاه به خبرنگار «تابناک» گفتند: در این دیدار آقای منتظری درباره عملکرد رئیس‌جمهور سابق،‌ اظهارات تندی را بیان داشته و گفته است: خاتمی اصلا به درد نمی‌خورد و عرضه ندارد.

    از سوی دیگر، یکی دیگر از آنها که در گذشته از حامیان جدی خاتمی به شمار می‌رفت، اظهار داشته که خاتمی حرف ما را نمی‌پذیرد و مصلحت نیست بیاید و من حاضر نیستم از شخص وی صحبت و حمایت کنم.

    همچنین یکی دیگر از علمای قم هم درباره کاندیداتوری آقای خاتمی نظر خاصی نداده و تنها توصیه اخلاقی به اعضای مجاهدین انقلاب کرده است!

    این در حالی است که پس از این نشست‌ها، اعضای سازمان مجاهدین، شدیدترین تدابیر را برای رسانه‌ای نشدن مفاد این ملاقات‌ها به کار بسته‌اند تا محتوای این دیدارها که برخلاف منویات آنان است، افشا نشود.

    گفتنی است مراجع عظام و علمای بزرگ قم از پذیرش اعضای این سازمان خودداری کرده اند. 

    منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 87/8/6::: ساعت 10:21 عصر

    حاشیه‌های خواندنی جشن اعتماد ملی در خراسان رضوى

    برگزارى جشن مهرگان حزب اعتماد ملى در خراسان رضوى با حواشى توهین آمیز و بعضاً مبتذلى همراه بوده است.
    به گزارش سرویس دریافت خبر برنا ، روزنامه ایران در مطلبی در بخش "دیگه چه خبر" با عنوان "حواشی مبتذل جشن اعتماد ملی" نوشت : جشن مهرگان حزب اعتماد ملی ، نیمه اول مهرماه با حضور چند صد تن از اعضاى حزب و مدعوین در حالى برگزار شد که تلفیقى از آیات قرآن و سرود ملى ایران، آغازگر این جشن بود .
     جالب این که در ابتداى مراسم به جاى سوره قرآن، ترجمه آن خوانده شده بود که مجرى برنامه پس از فاصله اى که با موسیقى زنده کر ایجاد شده بود، با قرائت متن عربى آیات قرآن، درصدد جبران گاف برگزارکنندگان برآمد.
     موضوع بسیار بحث برانگیز در این مراسم، حضور زن هایى با لباس محلى و آرایش غلیظ بود که حتى در چند آیتم این زنان با گردش در میان حضار، به اجراى دکلمه مى پرداختند.
     اما گل سرسبد ادبیات و فرهنگ این مراسم، نمایندگان زن انجمن شعر و ادب حزب اعتماد ملى بودند که با مردان دست مى دادند.
     حواشى ایجادشده در این جشن تا بدانجا ادامه پیدا کرد که تعدادى از سخنرانان از اجراى برنامه خود منصرف شده و با این کار اعتراض خود را اعلام کردند.
     کروبى، دبیرکل حزب اعتماد ملى اخیراً با شعار محورى «تغییر» پا در عرصه انتخابات ریاست جمهورى گذاشته است.


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 87/8/3::: ساعت 10:53 صبح

    آگهی برنامه‌های شب‌های قدر حرم امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، در روزنامه‌ها منتشر شد. نکته‌ای شگفت‌آور در آن جلب نظر می‌کند. جلب نظری منفی!

    حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی در کنار محمد خاتمی!!

    1. متأسفانه سال‌هاست حرم مطهر امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، به صورت پایگاه سیاسی برای اصلاح‌طلبان برانداز و دین‌ستیز و چهره‌های همسو با آنان درآمده است. پایگاهی تبلیغی که در «منابر» دنبال می‌شود، و در انتخاباتی که علاوه بر منابر و تریبون‌ها با شرکت چهره‌های مسأله‌دار و پوشش صدا و سیما، به هدف می‌اندیشد. این امر را مردم به خوبی می‌فهمند.

     

    2. حضور افرادی چون «ناطق نوری» یا «حسن روحانی» و شاید «هاشمی رفسنجانی» نه تنها مایه شگفتی نیست، بلکه طبیعی هم به نظر می‌رسد. زیرا این افراد چهره‌هایی هستند سیاسی، زمانی «رقیب در کسب قدرتند» مانند انتخابات ریاست جمهوری 76، زمانی «یک‌دل و یک‌جهت در نگهداشت قدرت شریک و سهیمند» مثل 8 سال حاکمیت اصلاح‌طلبی برانداز، و وقت دیگر «در تلاش برای وحدت و ائتلاف به منظور بازگرداندن قدرت کاهش یافته‌اند» مثل همین زمان!

     

    3. اما شرکت روحانی عالی‌مقامی چون آیت‌الله سیداحمد خاتمی، که علاوه بر داشتن جایگاه و پایگاه حقیقی حوزوی، امامت جمعه تهران را نیز عهده دارند و عضو جامعه محترم مدرسین می‌باشند، قابل تأمل است. راستی تاکنون چند نفر در مقام و جایگاه فقهی و ولایتمداری ایشان به این مراسم دعوت شده، یا دعوت را پذیرفته‌اند؟

     

    دو مسأله نیازمند توضیح است:

    الف- حضور سالانه مقام معظم رهبری در حرم امام خمینی - که سلام خدا بر او باد - امری مستثنی و ویژه است، مثل وجود و جایگاه رفیع شخص ایشان! در واقع همه جای ایران، جایگاه و پایگاه ولایت است و بدون ایشان، نظام اسلامی معنا ندارد. بدیهی است حرم مطهر امام خمینی نیز یکی از این جایگاه‌ها و پایگاه‌ها می‌باشد. بگذریم از این که سوء استفاده سیاسی، آن هم برای تفکر اندیشه براندازانه و دین‌ستیز اصلاح‌طلبی از حرم امام خمینی جفایی بزرگ به امام عزیز است، مانند هم جفاهایی که «به نام» ایشان یا با «وابستگی به ایشان» در جهت «قدرت‌طلبی» انجام می‌گیرد.

     

    ب- آیت‌الله سیداحمد خاتمی، با مشاهده روند گذشته، و با دانایی سیاسی و دینی، چگونه حاضر به پذیرش دعوت و شرکت در مراسمی گردیده‌اند که «محمد خاتمی» سخنران یک شب، و ایشان سخنران شب دیگر باشند؟ یقیناً از نگاه این فقیه عزیز، «انجام عمل حرام دست‌دادن محمد خاتمی با زنان» و «اعلان افتخارآمیز قضا شدن نماز صبح» و «سفرهای شوم به آمریکا و انگلیس و...» و «افاضات دین‌ستیز نسبت به مبانی اسلامی و قرآنی» توسط وی، به تنهایی کافی است تا «دوری و برائت از وی و مروجان و حامیان و مبلغان او و اندیشه فرهنگ‌سوز اصلاح‌طلبی» یک اصل شود. این نکته گذشته از 8 سال حاکمیت سیاه و شوم اصلاح‌طلبی است که بیداد آن تا جاسوسی هسته‌ای پیش رفت.

     

    آیا خدای ناکرده آیت‌الله سیداحمد خاتمی بر آن هستند تأییدکننده این جریان برانداز و مطرود سیاسی با هدف حاکمیت مجدد سکولاریسم باشند. قطعاً پاسخ منفی است و خدا نیاورد روزی که چنین نقشه‌ای محقق شود. اما به هر حال پرسش اساسی آن است که: آیت‌الله سیداحمد خاتمی، فقیه معزز، چرا؟ منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 87/8/1::: ساعت 9:29 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 39
    بازدید دیروز: 204
    کل بازدید :345166

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<