سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شکیبا پیروزى را از کف ندهد اگر چه روزگارانى بر او بگذرد . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز
گستاخی جدید فائزه: برای مهدی و همه زندانیان پرونده‌سازی کرده‌اند +فیلم

 

فائزه هاشمی رفسنجانی که در جریان فتنه 88 نقش مؤثری در ناآرامی‌ها و تحریک آشوبگران به ادامه فعالیت‌های ساختارشکنانه و غیرقانونی داشت، در گفت‌وگو با شبکه اماراتی "الآن" مدعی شد که برای مهدی برادر فراری‌اش به دروغ و ناحق پرونده‌سازی کردند و برای تمام کسانی هم که اکنون در زندان هستند، خارج از چارچوب قانون پرونده‌سازی و احکام صادر شده است. (برای دانلود فیلم روی تصویر کلیک کنید.)

به گزارش رجانیوز، فائزه هاشمی که مانند برادرش تاکنون از برخوردهای قانونی به‌دلایل نامعلوم مصون مانده است و همچنان به اتهام‌زنی علیه نظام ادامه می‌دهد، در بخشی از گفت‌وگو با این شبکه اماراتی گفت: من بخواهم توضیح بدهم یک خرده هم خجالت می‌کشم در این مورد حرف بزنم ولی به هر حال، پسرم برای تعطیلات سال نو به ایران آمد، در همان فرودگاه دستگیر شد، پاسپورتش را تا همین کمتر از یک ماه پیش، یعنی حدود بین هفت تا هشت ماه، هفت ماه نگه داشتند و زمانی دادند که آن مثلاً ویزا و شرایطی، ترم شروع شده بود، ویزا تماتم شده بود، و خودش حالا یک سری داستان‌هایی دارد که باید انجام شود.

شبکه اماراتی "الآن" یک هفته قبل از این مصاحبه با مهدی هاشمی گفت‌وگو کرده بود. فائزه در بخش دیگری از این گفت‌وگو به دفاع از برادر فراری‌اش پرداخت و ادعا کرد: مهدی هم که خب حتماً می‌دانید شرایطی را در ایران فراهم کردند آن هم به ناحق و به دروغ. پرونده سازی کردند حالا با شرایط خارج از قانون از کسانی که در زندان بودند اعترافات علیه مهدی گرفتند که هیچ‌کدام از آن‌ها درست نیست و باز می‌گویم این چیزی نیست که فقط شامل حال مهدی یا ما باشد، برای تمام کسانی هم که الآن در زندان هستند، پرونده سازی‌هایی که شده و احکامی که صادر شده، همه خارج از چارچوب قانونی و آن شرایطی که لازم است، رعایت نشده و البته مهدی دارد خب درس خودش را می‌خواند، کار خودش را می‌کند ولی خب به هر حال، مشکلاتی هست.

وی البته توضیح نداده است که چرا مهدی هاشمی علی‌رغم احضار قضایی از بازگشت به کشور برای رسیدگی به اتهامات متعدد امنیتی، مالی و سیاسی خودداری می‌کند. در عین حال، طی هفته‌های گذشته برخی زمزمه‌ها مبنی بر هماهنگی‌های آقای اکبر هاشمی رفسنجانی برای بازگشت مهدی به کشور بدون برخورد قضایی با او مطرح شده بود که به نظر می‌رسید این شایعه‌ها به‌طور هدفمند برای تست افکار عمومی و مسئولین طراحی شده است.

با این حال، واکنش قاطع مقامات قضایی و امنیتی و تأکید بر برخورد بدون ملاحظه با مهدی هاشمی و ایجاد زمینه برای رسیدگی به اتهامات متعدد او از گذشته تاکنون، وی را از بازگشت به کشور منصرف کرده است.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 89/9/7::: ساعت 10:6 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 69
    بازدید دیروز: 55
    کل بازدید :344522

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<