سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی با مردم، نیمی از عقل است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

انتشار فیلم همنشینی خاتمی با یک دختر گزارشگر
تصاویر جدید منتشرشده از خاتمی در انتظار تکذیب!

 رجانیوز: انتشار بخش دوم از تصاویر مربوط به سفر خاتمی به ایتالیا که طی آن تصاویر زننده ای از همنشینی خبری وی با یک زن ایتالیایی نمایش داده شده است ، بی صبرانه درانتظار تکذیبیه ی جدید و چندپهلوی بنیاد باران، تأیید و تکذیب آشفته صادق خرازی، تئوریزه کردن به منظور عاری از اشکال نشان دادن اینگونه همنشینی ها  از سوی فاضل میبدی و سرانجام مظلوم نمایی جناب خاتمی و متهم کردن دیگران می باشد!

 در این فیلم 5/7 دقیقه ای، خاتمی به گونه ای زننده و بدون هیچ فاصله ای، دوشادوش یک  دختر گزارشگر ایتالیایی نشسته و به پرسشهایی درباره طرح گفتگوی تمدنها و اصلاحات پاسخ می دهد.

 فیلم را از این آدرس ببینید.

 پیش از این، انتشار فیلم 5/6 دقیقه ای از خاتمی که به سفر وی به ایتالیا بازمی گشت و وی را درحال دست دادن با تعدادی زن و دختر ایتالیایی نشان می داد، با تأخیری یک هفته ای، از سوی وی تکذیب شد. پس از آنکه تلاش گسترده دفتر خاتمی، صادق خرازی، ابطحی، فاضل میبدی و روزنامه هم میهن برای کاستن از قبح این اقدام زشت یک ملبس به لباس روحانیت ناکام ماند، خاتمی شخصاً لب به سخن گشود و در جلسه بنیاد باران، تأکید کرد که با هیچ زنی مصافحه نکرده است و تصاویر منتسب به وی واقعیت ندارد!

 خاتمی در حالی به تکذیب این فیلم پرداخت که فیلمبردار ایتالیایی این تصاویر،در آخرین پستی که بر روی وبلاگش منتشر کرد، نوشت که این تصاویر را شخصا ضبط کرده و نه تنها در این فیلم مونتاژی صورت نپذیرفته بلکه وی به زودی تصاویر جدیدی از سفر خاتمی به کشورش و ملاقاتهای دیگر وی در این سفر را بر روی وب منتشر خواهد نمود.

 خاتمی به کمک چند روزنامه زنجیره ای در حرکتی هماهنگ، کوشید از آب گل آلود انتشار این تصاویر به نفع خود ماهی گرفته و با مظلوم نمایی، این اقدام را تلاشی از سوی جریان مقابل که «چشم دیدن وی را ندارد» معرفی کند . اگرچه او بزرگوارانه! خاطر نشان می سازد: «قدرتمندان و کسانی که می‌خواهند در قدرت بمانند، بدانند که من خطاب به خیلی‌ها اعلام کرده‌ام عطای قدرت رسمی را به لقای آن بخشیده‌ام تا قدرتمندان احساس نکنند مزاحمشان هستم... من جا را برای کسی تنگ نمی‌کنم اما انتظار داریم آنها نیز جا را برای ما تنگ نکنند. اجازه بدهند مردم انتخاب کنند. جای هر کس را ملت تعیین می‌کند، اما باید امکان انتخاب نیز داشته باشد.»

 اظهارات متناقض اطرافیان خاتمی و سپس تکذیب وی درباره واقعی بودن تصاویر منتشره در حالی مطرح می شود که مشخص نیست در صورت غیرواقعی بودن تصاویر، چرا تصاویر اصلی از سوی خاتمی منتشر نمی شود؟

 به هر ترتیب پس از انتشار این تصاویر که گویا(!) منافی عفت و حیای یک مسلمان بوده و سر زدن آن از یک ملبس به لباس روحانیت سابقاً مسئول در جمهوری اسلامی موجب تأسف شدید و مایه کسر آبرو در میان مسلمانان جهان است، نه تنها انتظار توبه، به درگاه الهی و عذرخواهی از پیشگاه ملت ایران، توقعی بیهوده و عبث است بلکه پیش بینی می شود، خاتمی و اطرافیان وی به همراه طیف گسترده روزنامه های زنجیره ای همراه، این بار برای توجیه  تصویر زننده همنشینی خاتمی با این زن گزارشگر،وی را  نفوذی اصولگرایان در ایتالیا معرفی نمایند!

 

 

گفتنی است حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، در سرمقاله امروز این روزنامه، خاتمی را مصداق گناهکاری دانست که به جای عذر آوردن به پیشگاه مردم، طلبکار شده و قصد دارد، گناه خود را با ایجاد توهم توطئه جریان رقیب توجیه کند.

مطالب مرتبط:

خاتمی و تصاویر جدید منتشرشده در انتظار تکذیب!

دست دان خاتمی با دختران ایتالیایی!

دروغ خاتمی رو شد، فیلم دوربین دوم از دست دادن خاتمی

اعتراض و شکایت غیرتمندان مشهدی نسبت به عمل حرام خاتمی به دادگاه ویژه روحانیت


خلع لباس

خلع لباس یا تعیین تکلیف

 نظرات کاربران
شاید این بار هم آقایان وکیل مدافع آقای خاتمی اعلام کنند به علت ازدحام جمعیت ایشان متوجه برهنگی گزارشگر نبوده و سربه زیر انداخته بودند . یا للعجب
و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون (سوره بقره آیه 11) اصلاح به چه قیمتی؟ اصلاح طلبان با چه هدفی؟
سلام یه زمانی جناب افروغ و جناب ابوطالب شدیدا به تکاپو افتاده بودند تا بر حسب وظیفه ی دینی که احساس می کردند اعتراضات گسترده ای علیه جناب آقای ... (از معاونین محترم رئیس جمهور ) داشته باشند که چرا در فلان مراسم رسمی که در فلان کشور برگزار شده بود و خانمی آوازه خوان مشغول آواز خواندن بوده ، حضور داشته و .... ؛ جناب آقای افروغ و جناب آقای ابوطالب کجا تشریف دارند؟ چرا الان موضع گیری نمی کنند؟ آیا الان احساس مسئولیت نمی کنند که یه فرد در کسوت روحانی و به عنوان نماینده ایران و فردی که 8 سال رئیس جمهور ایران بوده و ... دست به چنین عمال خلاف شرع زده است؟ آیا برای آقای خاتمی حرجی نیست؟ یا این که الان جناب آقای افروغ و جناب آقای ابوطالب کارهای مهم تری دارند ؟
بابا بی انصافا ! اگه چشماتون رو خوب باز کنیدمی بینید که این سید جلیل القدر اصلا یه سر سوزن هم جا نداره به سمت این یارو کچل بغل دستی اش بچرخه آخه ! . . . چقدر شماها بی انصافین بابا ! دیدین خررازی می گفت :((توی شلوغ و پلوغی ها ایشون دست و پاش لای جمعیت گم می شه )) ؟! خب الان هم خودتون قضاوت کنین پاها لابه لای هم دیگه گم شده یا نه ؟ بعدشم آخه شما بین حاج آقا و این کچل کت و شلواری فاصله ای برای چرخیدن می بینید ؟ نه ه ه ه ! خب پس حق بدین که تا حد امکان زانوهای مبارک به خانم نزدیک باشد. آخه از دست شما متحجرهای تنگ نظر حسود چه باید گفت ؟ بعدشم شماها یین که ندید بدید هستین وگرنه .... تازشم مگه گفت و گوی تمدن ها بدون جفت و جور تمدن ها میشه ؟ آخ از دست شما بی تمدن ها! یه کم سلیقه ی هنری داشته باشین.
1. دختر که نیست شاید پیر دختر باشه. 2. آقای خاتمی برای جلوگیری از برخورد پای خوشو جمع کرده که در عکس اول کاملا پیداست.
گفتم که باید منتظر اعمال شنیع تری هم بود . به هر حال ایشان یک روحانی اصلاح طلب است و باید از این قبیل کارها را انجام دهد . باز می گویم منتظر بدتر از آن هم هستیم .
خداوند کسانی را که در لباس دین به دینش خیانت کنند رسوا خواهد فرمود.
متاسفم.اول برای خاتمی و دوم برای خودم که تا کنون درباره او طور دیگری فکر می کردم...
باباجون اینقدر گیر ندهید.خوب شاید خاتمی معلم اول دبستانشه!!!!
تا کی ملت غیور و دینمدار ایران باید بی حیایی و هنجار شکنی عده ای مدعی تمدن را تحمل کند؟
عزیزان غریتمند و خون به جوش امده اقای خاتمی مسلما اصول دین اسلام را از شما بهتر می داند ایشان هم شاید صلاح دانسته اند با این خانم در این حالت صحبت کنند .قبح این مصاحبه بیشتر است یا مذاکره با امریکای جنایتکار ؟؟ در ضمن ما در دین اسلام در صورت لزوم تقیه را هم مجاز می دانیم.اقای خاتمی حتما با اشراف به محیط اینگونه صلاح دیده اند کاش واسلامای شما جناحی نبود.
برای طبیعی تر شدن موضوع بهتره که دربین این ده نظری که آورده شده که یک نظر الکی مخالف رو هم بیارین که دیگه خیلی تابلو نباشه.
عزیز جان ما این فیلم هارو چه جوری ببینیم وقتی دولت محترم سایت بزرگ youtube.com رو فیلتر کرده؟!!!
اگر یادتون باشه در اسارت جوانی خطاب به گزارشگر گفت : از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است و تا حجابش را درست نکرد آن رزمنده نیز مصاحبه نکرد جهت یاد آوری بعضی ها
اولا به خاطر منافع ملی میشه رفت بغل بعضیا خیلی متحجرید امل ها رفته درباره گفتگوی تمدنها حرف میزنه تا به شماها ابرو بده شما خشک مغزهای اسلام نفهم یه جلسه بیایید پای درس خارج اقای میبدی می فهمید اسلام واقعی یعنی چی
مبادا این کارها مثل کارهای قبل از انتخابات 76 منجر به افزایش محبوبیت ایشون بشه ؟؟؟ نکنه اینها تبلیغات انتخاباتی ایشونه باز ؟؟؟
چه کاری تقصیر این بنده خدا چیه که معلم کلایس اولش خوب مونده..!!!!!!!
آقایان عزیز ناراحت نباشید زا کسانی که برای این انقلاب زحمت نکشیدند وآمدند پای سفره آماده نشستند بر باد دادن خون شهدا که هیچ خیانت وجاسوسی وهزار زهر مار دیگه هم بر می آْد حالا آقای خاتمی که ازش توقعی نیست.ولی یک مقدار طرفدارای اندکش ببینند وخجالت بکشند به جای ایشون.خدا لعنت کنه بعضی ها رو که از شمر هم بدتر کردند در سر بریدن ارزشها وپایمال کردنخون شهدا
اون کسی که می گه"قبح این مصاحبه بیشتر است یا مذاکره با امریکای جنایتکار ؟؟" باید بهش بگم که این کار رو احمدی نژاد با هماهنگی رهبری نظام انجام داده و موضع گیری رهبری درباره این مذاکره هم این رو تایید می کنه.نه مثل خاتمی شما که همه کارهاشو از جمله همون نامه ننگینی که به آمریکا نوشت سرخود انجام می داد



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/4/4::: ساعت 9:13 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 5
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :343796

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<