سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند، دانشمند نمی شود، تا اینکه . . . در برابر دانشش چیزی از کالای پست دنیا نگیرد . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز

به دنبال سخنرانی حضرت آیت الله سیّدمحمّدرضا مدرّسی طباطبایی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان با موضوع تحمیل در امامت و خلافت!!! به سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی رفتیم و مخاطب صحبت را یافتیم. در این سایت تعریض اخیر به امامت حضرت علی علیه السلام وجود داشت و علاوه بر این در روزنامه جمهوری اسلامی مورخ 9/5/92 تحت عنوان دیدار با تعدادی از نمایندگان مجلس، که عکس مربوطه نیز در صفحه اول به چاپ رسیده است. اما عین عبارت مورد بحث چنین است:«هاشمی رفسنجانی 7/5/92 : با وجود صراحت پیامبر(ص)در واقعه غدیر و بنا به سفارش آن بزرگوار، حضرت امیر(ع) به رأی مردم توجه می‌کرد و نمی‌خواست خود را بر مردم تحمیل کند.»

 لازم به ذکر است این دیدار با محوریت تابش نماینده اردکان اما با عنوان نماینده یزد!! با جمعی از نمایندگان اهل سنت و اصلاح طلب صورت گرفت. متن این دیدار با تیتر"حق النّاس" فقط برای انتخابات نیست در سایت هاشمی رفسنجانی  به شماره 216906 منتشر شد.

 با انتشار خبر فوق مطلبی هم تحت عنوان «توصیه پیامبر(ص) به علی(ع) درباره مردم» مربوط به خطبه جنجالی نماز جمعه تیرماه سال 88 هاشمی رفسنجانی نیز بر روی سایتش دیده شد!! اما در مورخ 12/5/92 این فایل حذف و غیر قابل دسترس گردید!! که در نسخه چاپی آن به شماره 216416 با همین عنوان قابل دسترس بود. ولی در مورخ 13/5/92 عنوان فایل مذکور از «توصیه پیامبر(ص) به علی(ع) درباره مردم» به «سفارش پیامبر(ص) درباره حق الناس!!» تغییر و تاریخ انتشار نیز از 9/5/92 به 13/5/92 عوض گردید!!؟ مطلب دیگری نیز به کد 204438 تاریخ 5/5/92 با عنوان:« تا مردم نخواستند، علی (ع) حاکم نشد» اما اولاْ چرا طرح بحثهای جنجالی و اختلاف بر انگیز و به دنبال آن تغییر عنوان ها و یا حذف مطالب؟!! و مهمتر اینکه در ماه مبارک رمضان مطالب سست و بی پایه را با عنوانی به رسول اکرم صلّی الله علیه و آله نسبت داده و سپس آنرا حذف و عنوان دیگری بر آن داده شود!!؟ آن هم از سوی کسی که آیت الله محسوب شده و از خواص نامدار می باشد.

  گر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی/ برآرند غلامان او درخت از بیخ. اگر بنا باشد یکی از خواص با آن همه ادعا که نفوذ زیادی هم در کشور دارد اینگونه بی محابا نسبت به مقدسات و اعتقادات مردم رفتار کند، غلامان او چه خواهند کرد؟!! نمونه رفتار غلامان را در فتنه 88 دیدیم که چگونه به صورت غیرقانونی و نانجیبانه به نظام اسلامی تهمت تقلب زدند و ماهها کشور را در آشوب نگه داشته و حتی حرمت مسجد و خیمه امام حسین علیه السلام را نگه نداشته و آنرا آتش زده و خسارات جبران ناپذیری وارد کردند!! و تا به امروز هیچ جوابی به حرکات خائنانه خود به هیچکس نداده و هم اکنون هم مدعی و شاداب در فتح ریاست جمهوری یازدهم و دیگر هیچ ..  منبع مطلب


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 92/5/21::: ساعت 10:33 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 66
    بازدید دیروز: 84
    کل بازدید :344044

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<