سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز عامل دوستی است : خوش خویی، ملایمت نیکو و فروتنی . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز

تجدید خاطره هاشمی با رفقای نیمه راه دولت اصلاحات (خبر ویژه)

هاشمی با انتقاد از برخی استانداران دولت اصلاحات گفته است که برخی از آنها در سال 84 از او خواستند نامزد شود اما بعد از نامزدی وی، سراغ دیگران رفتند و پیدایشان نشد.
به گزارش سایت های سحام نیوز و جرس، هاشمی چند روز پیش در دیدار تعدادی از استانداران دوران سازندگی و اصلاحات که خواستار نامزدی وی بودند، از برخی عدم پایبندی ها در دعوت انتقاد کرده و گفته است: «در سال 84 استانداران و برخی از چهره های اصلاحاتی آمدند و از من دعوت کردند؛ ما که آمدیم رفتند کاندیدای خودشان را آوردند و بسیاری از آنها را ما دیگر ندیدیم... البته از آن دسته افراد در میان شما نیست و شما حتما مصمم هستید اما این هم واقعیتی است.»
براساس این گزارش وی همچنین گفته؛ مسائلی پیش آمده که باعث شده اعتماد قبلی نسبت به او از سوی رهبری وجود نداشته باشد.
گفتنی است بنا بر گزارش رسمی سایت هاشمی وی در پاسخ به دعوت به نامزدی در دیدار یاد شده گفته بود: همه باید تلاش کنیم نامزدی صالح، کارآمد و دارای اندیشه و مقبولیت مردمی و قوی پا به عرصه بگذارد و بنده نیز تمام توان خود را همچون گذشته به عنوان یک مشاور برای نظام و در جهت خواست های مردم به کار خواهم برد.
همزمان سایت روزنت در تحلیلی به قلم همکار سابق روزنامه کارگزاران نوشت: مانور وحدت مورد اشاره هاشمی با تنش و تشنج جور در نمی آید.
محمدرضا یزدان پناه تصریح کرده که؛ ایجاد تنش از سوی هاشمی یا خاتمی مورد قبول حکومت نیست و تحمل نمی شود. به نظر نمی رسد هاشمی در 80 سالگی به دنبال تنش زایی در سیاست داخلی با وجود شعار تنش زدایی در سیاست خارجی باشد. او گفت که در انتخابات به مانور وحدت نیاز است و به خوبی می داند که چنین مانوری با تنش و تشنج ناشی از نامزدی وی جور در نمی آید.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 92/1/28::: ساعت 11:48 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 77
    بازدید دیروز: 6
    کل بازدید :343971

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<