سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دانش آن است که سود بخشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز
 روزنامه کیهان در شماره امروز خود در پاسخ به مطلبی که روزنامه هم‌‌میهن آن را برای توجیه حرکت حرام خاتمی در مصافحه با چند زن و دختر ایتالیایی انجام داد، به چاپ رسانده بود نوشت:

 روزنامه هم‌میهن که معلوم نیست چرا تا این اندازه درک و شعور مردم را دستکم می‌گیرد با چاپ دو عکس از فیلم مربوط به دست دادن آقای خاتمی با زنان و دختران ایتالیایی به گونه‌ای بسیار ناشیانه تلاش کرده است این فیلم را مونتاژ شده قلمداد کند. در یکی از این عکس‌ها، دست آقای خاتمی در حالی که انگشتر به انگشت دارد دیده می‌شود و عکس دیگر دست آقای خاتمی را در حالی نشان می دهد که برای دست دادن با یک خانم ایتالیایی دراز شده است ولی انگشتر در دست او نیست. روزنامه هم میهن با چاپ این دو عکس نتیجه گرفته است که چون در دست آقای خاتمی هنگام دست دادن با خانم ایتالیایی انگشتر دیده نمی‌شود بنابراین تصویر دست ایشان در فیلم مونتاژ شده است!! که باید گفت؛

 1- برخلاف ادعای هم میهن، در فیلم اصلی تمامی حرکات آقای خاتمی کاملا عادی است و در تصویری که انتخاب شده، اساسا جزئیات دست از جمله بند انگشتان قابل رویت نیست که سخن از دیدن یا ندیدن انگشتر آقای خاتمی در میان باشد و مگر در تمامی فیلم‌های فراوانی که در داخل کشور و به هنگام ریاست جمهوری آقای خاتمی از ایشان تهیه شده است، انگشتر وی به هنگام مصافحه با این و آن پیداست؟!

 2- این تصویر مربوط به چند لحظه قبل از دست‌دادن آقای خاتمی با زن ایتالیایی است و در ادامه فیلم مصافحه او با همان زن ایتالیایی به وضوح دیده می‌شود. مضافا آن که آقای خاتمی پیش از آن با زن دیگری که کنار زن یاد شده ایستاده بود نیز دست می‌دهد که هر دو تصویر در همین صفحه آمده است.

 3- صرف نظر از ماجرای انگشتر، آقایان درباره حرکت آقای خاتمی از جمله گام برداشتن ایشان به سوی خانم‌ها و دراز کردن دست برای مصافحه با آن‌ها چه توجیه ناشیانه دیگری دارند؟ آیا حرکت هم قابل مونتاژ است؟! مگر این که ادعا کنند فیلم 5/6 دقیقه‌ای یک انیمیشن است که... جل الخالق!

 4- در فیلم 5/6 دقیقه ای مورد اشاره، آقای خاتمی با چندین زن و دختر ایتالیایی دست می‌دهد که معلوم نیست جناب خاتمی و دوستان ایشان برای آن صحنه‌های زننده چه توجیه ناشیانه دیگری تدارک دیده‌اند؟ مخصوصا صحنه دست‌دادن آقای خاتمی با یک خانم نیمه‌عریان!... احتمالا چند روز دیگر هم میهن با استفاده از پارچه ضخیم چتر در «بنیاد باران»! بخش‌های عریان بدن آن خانم ایتالیایی را می‌پوشانند و «شاهکار»! ناشیانه دیگری خلق می‌فرمایند!...

گفتنی است در فیلم دیگری از همان مراسم جناب آقای خاتمی در کنار خانم خبرنگار دیگری با پوشش بسیار زننده نشسته است که... بگذریم.   

 5- تلاش مدعیان اصلاحات برای تحریف ماجرا از جمله استناد به حکم ثانویه! در آغاز و داستان ساختگی اخیر از فیلم 5/6 دقیقه ای به اندازه‌ای ناشیانه است که به نظر می‌سد هدف آن‌ا از این اقدامات، تطهیر آقای خاتمی نیست، بلکه اصرار دارند انجام این عمل ناپسند از سوی آقای خاتمی را برای همه به اثبات برسانند و نگذارند این ماجرای غیراخلاقی به فراموشی سپرده شود. چرا که فقط نیم نگاهی به مواضع این جریان در گذشته و حال به وضوح نشان می‌هد آنان آقای خاتمی را بریده از ارزش‌ای اسلامی و انقلابی می پسندند،... و افسوس آقای خاتمی چنان در ساخت چهره‌ی از خود که مورد قبول غرب باشد مشغول است که متوجه نیست از که بریده و با که پیوسته است؟!

 6- و بالاخره صد رحمت به آن روحانی وابسته به حلقه کیان و آن سفیر سابق ایران در فرانسه که وقتی دیدند قضیه قابل انکار نیست هر دو به آن اعتراف کردند. اولی کوشید برای این اقدام خلاف اخلاق حکم ثانویه بتراشد! و دومی، بهانه آورد که آقای خاتمی در ازدحام جمعیت متوجه برخی از تماس‌ها نبوده است!... اگرچه بهانه‌تراشی اولی بیرون از مبانی شرعی بود و در فیلم 5/6 دقیقه ای که دومی به آن استناد می کرد از ازدحام جمعیت خبری نبود.

 راستی: چرا آقایان از اینکه تعدادی کارشناس و متخصص فیلم 5/6 دقیقه ای را ارزیابی کرده و درباره آن اظهارنظر کنند، وحشت دارند؟! این بررسی کارشناسانه تکلیف صلاحیت کسی که ارزشهای اسلامی و اخلاقی را نادیده گرفته و نیز تکلیف صلاحیت گروه‌هایی را که از این اقدام ناپسند دفاع کرده اند، روشن می کند و تکلیف مردم و مراکز تصمیم گیری نظام با آنها را.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: پنج شنبه 86/4/7::: ساعت 9:13 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 61
    بازدید دیروز: 84
    کل بازدید :344039

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<