سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، رفق و مدارا و آفت آن درشت خویی است . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز

در پی دیدار کاندیدای سازمان نامشروع مجاهدین با اکبر هاشمی رفسنجانی، برخی جزئیات این دیدار به رسانه‌ها درز کرده است. هاشمی رفسنجانی در این دیدار به موسوی توصیه‌ کرده است در سخنرانی‌هایش شفاف‌تر عمل کند.

هاشمی در پاسخ درخواست موسوی برای حمایت علنی‌اش از خود گفته است: من خودم خواستار حضور شما در این  عرصه هستم، زیرا شما تنها کسی هستید که می‌تواند در برابر احمدی‌نژاد رقابت کند.

هاشمی افزوده: هر کمکی از دست بنده برآید دریغ نمی‌کنم و به بچه‌های دولت ائتلافی گفته‌ام که با شما به توافق برسند و از شما حمایت کنند.

موسوی در ادامه با بیان این که  اگر بنده  ضربه بخورم، بیشترین ضربه از سوی اصلاح‌طلبان خواهد بود، از حضور کروبی در عرصه انتخابات اظهار ناراحتی شدید کرده است که هاشمی رفسنجانی به وی قول داده است که کروبی را وادار به انصراف کند و اعلام کرده است که این قطعی است.

 

موسوی گفته است: عده‌ای از اصول‌گرایان اعلام آمادگی کرده‌اند که از بنده حمایت کنند که این مسؤولیت مرا سنگین می‌کند. اما بعضی از انها که اتفاقا سرشناس هم هستند معذوریت‌هایی دارند.

وی درباره ادامه رقابت‌ها و نتیجه  آن نیز گفته است: بنده  کناره‌گیری نخواهم کرد و به طور بدبینانه معتقدم که به دور دوم کشیده می‌شود.

کاندیدای سازمان نامشروع مجاهدین در این جلسه فحاشی‌هایی نیز به احمدی‌نژاد کرده است.

منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 88/2/4::: ساعت 10:19 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 13
    بازدید دیروز: 5
    کل بازدید :344756

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<