سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان ! دشمنی با یکدیگر، زداینده است .مقصودم زداینده مو نیست، که زداینده دین است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز
سخنگوی دولت در شیراز:
جرم احمدی‌نژاد این بود که استبداد حزبی را شکست

سخنگوی دولت تأکید کرد: برخی سیاست را احاطه کرده‌ و بر‌این باورند که تنها کسانی می‌توانند مرد سیاست شوند یا به سیاست راه پیدا کنند که از حزب عبور کرده باشند، به این معنا که منهای حزب هیچ‌کس معنایی ندارد. جرم احمدی‌نژاد این بود که این استبداد حزبی را شکست و بسیار فراتر از جناح‌ها گام برداشت.

وی همچنین گفت: دولت ‌خاتمی رکورد تخلف از قانون برداشت مازاد از حساب ذخیره ارزی را شکسته است که هنوز هم این رکورد ادامه دارد.

به گزارش فارس، دکتر غلامحسین الهام چهارشنبه شب در همایش عملیات روانی علیه پیشرفت و عدالت‌ در شیراز افزود: دولت نهم در ابتدای خدمتگزاری خود چهار روش عدالت‌گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان و تعالی و پیشرفت همه‌جانبه کشور را محور کار خود قرار داد که بر همین اساس، این اهداف، اصول کار همه کارگزاران این دولت قرار گرفت.

سخنگوی دولت نهم با بیان اینکه اگر احمدی‌نژاد رأی نیاورده بود و رئیس جمهور هم نمی‌شد، همین که شعار عدالت را در تبلیغات خود آورده، پیروز میدان است گفت: جمله (ورود عدالت در شعار نامزدها یعنی پیروزی آنان در میدان) بیانگر درد و رنج مقام معظم رهبری است که نشان می‌دهد اساس حکومت جمهوری اسلامی، گفتمان امام (ره) و پایه مشروعیت حکومت و حاکم به چه روزگار و غربتی دچار شده است که طرح بحث آن نیز پیروزی است.

الهام در خصوص حمایت‌های اجرایی مقام معظم رهبری از دولت‌ها، افزود: حمایت‌های ایشان از دولت‌های گذشته اگر از دولت نهم بیشتر نباشد، کمتر هم نبوده است اما در مراحلی که دولت نهم زیر فشار تهدیدات بود، حمایت‌های اجرایی رهبری بسیار تأثیرگذار بوده است.

وزیر دادگستری اظهار داشت: مقام معظم رهبری دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت عنوان کردند تا عدالت و گفتمان انقلاب به یک حرکت داخلی و پایدار تبدیل شود.

الهام با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری پیشرفت کشور باید در بستر عدالت تحرک داشته باشد گفت: عدالت و گفتمان انقلاب مختص یک دهه یا یک دولت نیست و اصل گفتمان انقلاب نباید با تغییر افراد، شخصیت‌ها و دولت‌ها تغییر کند.

سخنگوی دولت افزود: دشمنان مدتی به‌دنبال این امر بودند تا با مطالبه از مردم کشور نظام سیاسی را تغییر دهند و این هدف را بر آنان تحمیل کنند اما مستکبران از این غافل بودند که جمهوری اسلامی یک گفتمان اسلامی و انقلابی دارد که اساس آن هرگز تغییر نمی‌کند.

وزیر دادگستری تصریح کرد: برخی‌ می‌خواهند در انتخابات سوزن‌زنی این تغییرات را برعهده بگیرند.

الهام با بیان اینکه گفتمان عدالت و پیشرفت باید در همه دولت‌ها و دهه‌ها پایدار و ثابت باشد، گفت: هر دولتی که می‌خواهد روی کار بیاید، باید بر این گفتمان وفادار بماند در غیر این ‌صورت و انحراف از این گفتمان دولت مذکور از مطالبه رهبری و سعادت جامعه منحرف شده است.

وی اظهار داشت: اگر عدالت در رفتار و کردارمان وجود داشته باشد، به جای لجاجت، از کارهای توانمند و مثبت رقیب‌مان خوشحال می‌شویم.

سخنگوی دولت نهم افزود: یکی دیگر از ابعاد عدالت در رفتار این است که اجازه دهیم خلاقیت‌های همه اقشار جامعه به ‌خصوص قشر محروم و آسیب‌پذیر شکوفا شود.

وزیر دادگستری گفت: برخی سیاست را احاطه کرده‌ و بر‌این باورند که تنها کسانی می‌توانند مرد سیاست شوند یا به سیاست راه پیدا کنند که از حزب عبور کرده باشند، به این معنا که منهای حزب هیچ‌کس معنایی ندارد.

الهام با بیان اینکه در این معنا بسیاری از مردم و اقشار جامعه نادیده گرفته‌ شده‌اند، افزود: جرم احمدی‌نژاد این بود که این استبداد حزبی را شکست و بسیار فراتر از جناح‌ها گام برداشت.

سخنگوی دولت همچنین گفت: متاسفانه در بسیاری از ارگان‌ها، چینش‌های دستگاه‌های اداری متصل به ارتباط‌ها شده است که این سیستم منجر به بی‌عدالتی و عدم استفاده از افراد کاردان متناسب با استعداد‌ها می‌شود.

وی افزود: ما باید زیرساخت‌های اقتصادی را در همه کشور فراهم کنیم تا هر استان به فراخور استعداد‌ها و توانمندی‌های خود از اعتبارات و امکانات بهره‌مند شود.

سخنگوی دولت نهم با بیان اینکه سفرهای استانی برای توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات است اظهار داشت: اگر اعتبارات بدون برنامه به یک سمت خاص هدایت شود موجب محرومیت یکی و پرباری دیگری می‌شود که مردم را مقابل هم قرار می‌دهد.

الهام گفت: سهام عدالت توزیع فقر نیست، توانمند‌سازی افراد است ما با سهام عدالت به مردم صدقه نمی‌دهیم بلکه با دادن سرمایه به آنان کمک می‌کنیم تا بتوانند خود را توانمند سازند.

این مسئول سیاسی همچنین افزود: توجه به نیروی انسانی و وجود نقشه علمی کشور دو اصل اساسی در پیشرفت است که خوشبختانه هر دو اصل در دولت نهم در حال تحقق است.

سخنگوی دولت نهم با بیان اینکه دولت احمدی‌نژاد جسارت شکستن بروکراسی اداری را داشته و دارد گفت: طبق تشخیص دولت سازمان مدیریت مانعی برای پیشرفت دولت بود که با تدبیر دولت نهم این سازمان منحل شد تا مسائل در مسیر درست‌، با شتاب و کارشناسی‌ شده جلو برود.

وی اظهار داشت: کارهای دولت نهم قانونی و کارشناسی شده است اما برخی سعی دارند با لجاجت جنگ روانی راه بیاندازند مثل اینکه با این کار دولت دین‌نقض شده است.

الهام تصریح کرد: دولت با این کار خود بسیاری از قانون‌شکنی‌ها، بازی‌ها، حاشیه‌ها و لابی‌ها را از بین برد.

این مسئول سیاسی با اشاره به مطالب اخیر یکی از شخصیت‌های سیاسی مبنی بر اینکه 270 میلیارد دلار پول نفت دولت نهم کجا رفته است گفت: دوست داریم بدانیم این رقم طبق کدام معیار بدست آمده است با یک حساب سرانگشتی می‌توان حساب کرد کهمصرف ارزی دولت نهم از سال 84 تا 87، 192 میلیارد دلار بوده است با وجود اینکه شش ماه از ابتدای سال 84 نیز مربوط به دولت قبل است که با این حساب درآمد نفتی دولت نهم در طول این مدت 173 میلیارد دلار می‌شود‌.

سخنگوی دولت افزود: از این میزان 81 میلیارد دلار مربوط به مصوبات مجلس بوده که به ‌صورت لایحه و طرح ارائه شده است و مابقی نیز در این مدت بودجه کشور بوده است.

وزیر دادگستری اضافه کرد: همه می‌دانند هنگامی که بودجه ارزی کشور حساب می‌شود هرچه بیشتر از رقم پیش‌بینی‌شده فروش حاصل شود به حساب ذخیره ارزی می‌رود و دولت نیز بدون مجوز قانونی قادر به برداشت یک دلار هم نیست.

این مسئول سیاسی خطاب به برخی سیاسیون گفت: چرا با اعلام ارقام جعلی و شبهه‌سازی سعی در ایجاد جنگ روانی دارید.

سخنگوی دولت همچنین اظهار داشت: در زمانی نیز برخی سیاسیون دولت نهم را متهم به برداشت غیرقانونی از حساب ذخیره ارزی کردند که سازمان بازرسی کشور این مطلب را با ارائه مستندات تکذیب کرد.

وی تصریح کرد: این درحالی است که دولت آقای خاتمی در مقطعی با برداشت 130درصدی از حساب رکورد تخلف از قانون مازاد از حساب ذخیره ارزی را شکسته است که هنوز هم این رکورد ادامه دارد.

الهام با اشاره به صحبت‌های برخی از شخصیت‌های سیاسی مبنی بر اینکه انرژی هسته‌ای از دوران فعالیت آنان آغاز شده است گفت: این‌گونه که از صحبت آقایان برمی‌آید در انرژی هسته‌ای همه سهم دارند جز آقای احمدی‌نژاد.

منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: جمعه 88/1/21::: ساعت 9:48 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 62
    بازدید دیروز: 6
    کل بازدید :343956

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<