سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میوه دانش، با کردار نیک چیده می شود نه باگفتار نیک . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز
افشار در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
تشکیل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی در وزارت کشور و استانداری‌ها

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی وزیر کشور در خصوص اقدامات به عمل آمده پس از صدور حکم رئیس جمهور اظهار داشت: تمام مقدمات تشکیل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان فراهم شده است.


علیرضا افشار معاون اجتماعی، فرهنگی و امور شوراهای وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: تا کنون با 18 نفر از مسولین و کارشناسان مسائل اجتماعی جلسات جداگانه‌ای داشته ایم و همچنین سه پیش جلسه صیانت با حضور معاونین وزرا و مسئولین نهادهای عضو ستاد صیانت برگزار و شیوه‌های اقدام تهیه شده است.
وی افزود‌: اولین جلسه ستاد صیانت که به خاطر دهه فجر به تعویق افتاده بود، فردا با حضور 5 تن از وزرا و همچنین فرماندهان نیروی انتظامی، بسیج و روسای نهادهای فرهنگی و ذیربط و 5 نفر از کارشناسان برجسته حوزوی و دانشگاهی به ریاست محترم کشور در وزارت کشور برگزار می‌شود.
دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان در توضیح وضعیت ستاد صیانت اظهار داشت: این ستاد دارای سه کارگروه خواهد بود که به سه رویکرد ستاد خواهد پرداخت؛ رویکرد اول ترویج و تقویت هنجارهای اجتماعی و تقبیح ناهنجاری‌هاست به نحوی که عرف جامعه بر مبنای آموزه‌های دینی ، اخلاق و رفتار نیکو، از حساسیت‌های لازم در حد مطلوب برخوردار شود، رویکرد دوم ستاد صیانت تعیین ضوابط و نظارت برای برخورد ضابطه‌مند با تخلفات و جرایم است، محور سوم فعالیت‌های ستاد صیانت، نظارت بر رعایت حقوق شهروندان در سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی است.
وی متذکر شد: البته قوه قضائیه هم تشکیلاتی برای رعایت حقوق و شهروندان دارد که در محدوده وظایف آن دستگاه، عمل می‌کنند.
دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان افزود: ما در جهت تشکیل ستاد صیانت و پیگیری ماموریت‌های آن کاملا جدی هستیم و ستاد صیانت برنامه‌های خود را در دو سطح درازمدت و کوتاه مدت دنبال خواهد کرد.
به گفته افشار، دبیرخانه ستاد صیانت در سطح اداره کل در وزارت کشور راه‌اندازی شده و استانداران و فرمانداران روسای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور خواهند بود.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 87/11/26::: ساعت 10:8 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 32
    بازدید دیروز: 99
    کل بازدید :344955

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<