سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، شرف بزرگوار را می افزاید وبنده مملوک را تا مجلس ملوک بالا می کشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

سایت آفتاب وابسته به حامیان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار کامنت‌هایی موهن، خواهران بسیجی را مورد بی‌احترامی قرار داده است.    

این سایت خبری که پیشتر سخن از وابستگی آن به مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخص مصلت نظام در میان بود، با انتشار کامنت‌هایی اهانت آمیز ذیل خبر «گزارش تصویری: رزمایش نظامی - فرهنگی امام علی(ع)» خواهران بسیجی را مورد هتک حرمت قرار داده است.

حجت‌الاسلام حمید رسایی در سایت شخصی‌اش در این‌باره نوشته است: «سایت آقتاب که گفته می‌شود تحت نظارت جناب آقای دکتر روحانی است، در اقدامی غیراخلاقی با قرار دادن دو پیام که کاملا با هم در ارتباط است و ظاهرا توسط عوامل سایت نوشته شده در زیر عکس‌هایی که به نمایش گذاشته، به بسیجیان – به ویژه خواهران بسیجی - اهانت کرده است.»

نماینده مردم تهران در ادامه آورده: «نمی‌دانم هدف گردانندگان این سایت از این اقدام غیراخلاقی و حتی غیر ملی چه بوده، اما می‌دانم که همین بسیجیان بودند که همواره مدافع خط ولایت در این کشور بوده‌اند. ظاهرا آقای دکتر روحانی به دلیل این که این روزها تمام وقتشان را به نقد دولت (که خیلی‌ها آن را تخریب می‌دانند) اختصاص داده، فرصت نکرده کمی هم به نقد و تحلیل این سایت بپردازد. امیدوارم مسؤولان مربوطه که خودشان با بسیج و روحیه بسیجی و خدمات بسیجیان برای این انقلاب آشنایند - با مسببان این عمل قبیح برخورد کنند و نتیجه را هم به اطلاع عموم برسانند.»

منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 87/8/11::: ساعت 6:50 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 11
    بازدید دیروز: 85
    کل بازدید :344626

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<