سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدای من! کدام یک از مردم نزد تو محبوبتر است؟ فرمود : دانشمندی که دانشمند دیگری را می جوید . [موسی علیه السلام]
ارزش نیوز

آگهی برنامه‌های شب‌های قدر حرم امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، در روزنامه‌ها منتشر شد. نکته‌ای شگفت‌آور در آن جلب نظر می‌کند. جلب نظری منفی!

حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی در کنار محمد خاتمی!!

1. متأسفانه سال‌هاست حرم مطهر امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، به صورت پایگاه سیاسی برای اصلاح‌طلبان برانداز و دین‌ستیز و چهره‌های همسو با آنان درآمده است. پایگاهی تبلیغی که در «منابر» دنبال می‌شود، و در انتخاباتی که علاوه بر منابر و تریبون‌ها با شرکت چهره‌های مسأله‌دار و پوشش صدا و سیما، به هدف می‌اندیشد. این امر را مردم به خوبی می‌فهمند.

 

2. حضور افرادی چون «ناطق نوری» یا «حسن روحانی» و شاید «هاشمی رفسنجانی» نه تنها مایه شگفتی نیست، بلکه طبیعی هم به نظر می‌رسد. زیرا این افراد چهره‌هایی هستند سیاسی، زمانی «رقیب در کسب قدرتند» مانند انتخابات ریاست جمهوری 76، زمانی «یک‌دل و یک‌جهت در نگهداشت قدرت شریک و سهیمند» مثل 8 سال حاکمیت اصلاح‌طلبی برانداز، و وقت دیگر «در تلاش برای وحدت و ائتلاف به منظور بازگرداندن قدرت کاهش یافته‌اند» مثل همین زمان!

 

3. اما شرکت روحانی عالی‌مقامی چون آیت‌الله سیداحمد خاتمی، که علاوه بر داشتن جایگاه و پایگاه حقیقی حوزوی، امامت جمعه تهران را نیز عهده دارند و عضو جامعه محترم مدرسین می‌باشند، قابل تأمل است. راستی تاکنون چند نفر در مقام و جایگاه فقهی و ولایتمداری ایشان به این مراسم دعوت شده، یا دعوت را پذیرفته‌اند؟

 

دو مسأله نیازمند توضیح است:

الف- حضور سالانه مقام معظم رهبری در حرم امام خمینی - که سلام خدا بر او باد - امری مستثنی و ویژه است، مثل وجود و جایگاه رفیع شخص ایشان! در واقع همه جای ایران، جایگاه و پایگاه ولایت است و بدون ایشان، نظام اسلامی معنا ندارد. بدیهی است حرم مطهر امام خمینی نیز یکی از این جایگاه‌ها و پایگاه‌ها می‌باشد. بگذریم از این که سوء استفاده سیاسی، آن هم برای تفکر اندیشه براندازانه و دین‌ستیز اصلاح‌طلبی از حرم امام خمینی جفایی بزرگ به امام عزیز است، مانند هم جفاهایی که «به نام» ایشان یا با «وابستگی به ایشان» در جهت «قدرت‌طلبی» انجام می‌گیرد.

 

ب- آیت‌الله سیداحمد خاتمی، با مشاهده روند گذشته، و با دانایی سیاسی و دینی، چگونه حاضر به پذیرش دعوت و شرکت در مراسمی گردیده‌اند که «محمد خاتمی» سخنران یک شب، و ایشان سخنران شب دیگر باشند؟ یقیناً از نگاه این فقیه عزیز، «انجام عمل حرام دست‌دادن محمد خاتمی با زنان» و «اعلان افتخارآمیز قضا شدن نماز صبح» و «سفرهای شوم به آمریکا و انگلیس و...» و «افاضات دین‌ستیز نسبت به مبانی اسلامی و قرآنی» توسط وی، به تنهایی کافی است تا «دوری و برائت از وی و مروجان و حامیان و مبلغان او و اندیشه فرهنگ‌سوز اصلاح‌طلبی» یک اصل شود. این نکته گذشته از 8 سال حاکمیت سیاه و شوم اصلاح‌طلبی است که بیداد آن تا جاسوسی هسته‌ای پیش رفت.

 

آیا خدای ناکرده آیت‌الله سیداحمد خاتمی بر آن هستند تأییدکننده این جریان برانداز و مطرود سیاسی با هدف حاکمیت مجدد سکولاریسم باشند. قطعاً پاسخ منفی است و خدا نیاورد روزی که چنین نقشه‌ای محقق شود. اما به هر حال پرسش اساسی آن است که: آیت‌الله سیداحمد خاتمی، فقیه معزز، چرا؟ منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 87/8/1::: ساعت 9:29 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 80
    بازدید دیروز: 81
    کل بازدید :344904

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<