سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و از او پرسیدند امیر مؤمنان خود را چگونه مى‏بینى ؟ فرمود : ] چگونه بود آن که در بقایش ناپایدار است و در تندرستى‏اش بیمار ، و از آنجا که در امان است مرگ به سوى وى روان است . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

بسم الله الرحمن الرحیم
"انتقاد خوبست,تخریب بد است,انتقاد خدمت است, تخریب خیانت است,نه خیانت به دولت ,بلکه خیانت به نظام و خیانت به کشور است"
"آدم متاسفانه می بیند چیزهایی که به نام انتقاد از دولت ونقادی از دولت ,امروز گفته می شود,شکل همین تخریب را دارد یعنی انکار امتیازات,قبول نکردن برجستگ یها وکارهای خوب ,درشت کردن و برجسته کردن ضعفها"
بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع هیئت دولت2/6/87
جناب آقای اولیا
نماینده مردم یزد وصدوق در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
با احترام پیرو مصاحبه جنابعالی با روزنامه پیمان یزد وبیان مسائلی غیر منصفانه وغیر کارشناسانه در رابطه با دولت مکتبی دکتر احمدی نژاد ومدیریت ارزشی استان مطالبی چند را باستحضار می رساند هرچند که اعلام این مواضع غیر اصولی آنهم همزمان با بیانات رهبر معظم انقلاب در هفته دولت ودر حمایت از دولت خدمتگزار وشخص ریاست محترم جمهورجناب آقای دکتر احمدی نژاد جای بسی تامل دارد وما به خاطر فرمایشات صریح ایشان در خصوص حمایت از دولت به انتقادات بی اساس شمادر خصوص دولت به تفصیل نمی پردازیم و توصیه می نماییم یک مرتبه کامل این سخنرانی را از صدر تا ذیل مطالعه فرمایید:


1 ) جناب آقای اولیاء سیاق کلی اظهارات شما به گونه ایست که این معنا را به ذهن مخاطب القا میکند که گویا وکیل تام الاختیار کلیه نمایندگان مجلس هستید ، چرا که بیان نمودید :
" نماینده ای نیست که نگران وضع موجود نباشد !!!؟ واکثر نمایندگان حتی موافقین دولت در صحبتها, نگرانی های خود را بروز می دهند البته بعضی ها نگرانی بیشتری دارند "
حال آنکه اولاجنابعالی تنها یک عضو عادی کمیسیون عمران مجلسن هستید ( و نه ریاست مجلس شورای اسلامی !؟ ) و تنها در این حوزه شاید اطلاعاتی داشته باشید و ثانیا برای بزرگ جلوه دادن مسئله ، برخی انتقادات برادرانه نمایندگان موافق دولت را از نوع انتقادات غیر منصفانه خود تلقی کرده اید در حالیکه به گفته مولوی " هر کسی از ظن خود شد یار من ! "
2. جنابعالی وهمفکران سیاسیتان ،بارها دولت را به عدم توجه به سند چشم انداز بیست ساله وقانون برنامه توسعه چهارم متهم نموده اید واخیرا نیز از عدم توجه به سند توسعه استان به عنوان یک تهدید اظهار نگرانی نموده اید در حالیکه تنها به جملات کلی و گنگ بسنده کرده ومصداق بارزی برای آن قید ننموده اید، حال آنکه شایسته است نماینده مجلسی که مدعی است :
" ... نماینده منتخب باید تسلط نسبتا کاملی در خیلی از عرصه ها در مورد بحث های مجلس داشه باشد ... "

غیر عوامانه و عالمانه سخن نگوید ، چرا که اگر نگاهی به نوع اخبار و اظهار نظرات رسانه های ضد نظام بیندازیم ، درخواهید یافت که این نوع ادبیات انتقاد ، به آنان اختصاص دارد .

3)جناب آقای اولیا درابتدای مصاحبه خود, دولت را متهم به " تصمیم گیری لحظه ای " کرده اید وجالبتر آنکه در پایان آن مجلس را نیز به " تصمیم گیری لحظه ای وسطحی " متهم نموده اید

" ... به خاطر اینکه نمایندگاه مجلس لحظه ای تصمیم گیری میکنند تصمیمات آنان مبتنی بر عمق تحلیل شده نیست "

حال این سوالات مطرح میشود :
اولا بر چه مبنایی دولت و مجلس منتخب ملت را اینچنین در معرض تهمت قرار میدهید ؟ مگر نه این است که به قول شما در تصمیم گیری ها باید خرد جمعی حاکم باشد ؟
ثانیاآیا انتخاب مجلس و دولت توسط مردم نشانه تاثیر خرد جمعی در امور کشور نیست ؟ یا به دلیل کمرنگ بودن و بی مهری ملت به طیف شما در کلان ، این خرد جمعی را به رسمیت نمی شناسید که در این صورت بهتر است که از " خرد حزبی آنهم ازنوع رادیکال " سخن بگویید تا " خرد جمعی "

ثالثااگر مجلس نیز لحظه ای تصمیم گیری می کند بالتبع شما هم به عنوان یکی از نمایندگان مجلس از این قاعده مستثنی نبوده و لحظه ای تصمیم می گیریدکه در این رابطه چند نکته قابل تامل است:
شما که خود رطب میخورید چرا منع رطب میکنید

اگر لحظه ای تصمیم می گیرید و به گفته خودتان " تصمیمات نمایندگان مبتنی بر عمق تحلیل شده نیست " چرا با اظهار نظرات و تصمیم گیری های لحظه ای و غیر کارشناسی خود فضای جامعه را آلوده می کنید . آبا بهتر نیست شجاعانه از مسئولیت فعلی کنار بکشید و آنرا به افرادی که در تصمیم گیری لحظه ای عمل نمی کنند واگذارید؟

4) جناب آقای اولیاء ، جنابعالی تغییر وزرا را نشانه این می دانید که ثبات رای حتی در خود دولت هم وجود ندارد حال آنکه این برداشت شخصی شما و یا شاید گروه هایی که شما به آنها وامدارید و رای آوردن و قد علم کردن خود را مدیون آنها هستید می باشد حال آنکه نظر امام امت این چنین نیست . ملت بخاطر دارد زمانیکه چند نفر از وزرای دولت مهندس موسوی به دلیل اختلاف دیدگاه با نگرشهای اقتصادی نخست وزیر استعفا دادند ، امام امت این چنین فرمودند : "مقتضای صلاح هم همین است..."
5)در مورد گرانی های اخیر و همچنین طرح تحول اقتصادی فرض را بر درستی نظر حضرتعالی می گذاریم ، با این حساب که حضرتعالی در مناظره انتخاباتی خود در دانشگاه یزد اعلام کردید که " من از این چیزها سر در نمی آورم ..." چطور خود را بر کرسی نقد نشانده و مدعی هستید که : "... طرح تحول اقتصادی خانوارها پخته نیست ."
در اینجا لازم می دانیم چند نکته از سخنان رهبر معظم انقلاب را به حضرتعالی یاداوری کنیم

"این مساله طرح تحول هم که اخیرا دولت مطرح کرده ، این هم از همان کارهای بزرگ و از همان کارهایی است که جرأت اقدام به آن کار ، خود با ارزش است ..."

" مسئله انتقاد و تخریب است . مرز انتقاد و تحریب چیست ؟ تخریب بکنند و اسمش را بگذارند انتقاد ؛ یا از ما انتقاد بشود و ما تلقی تخریب از آن را داشته باشیم . خب باید مشخص بشود تخریب کدام است وا نتقاد کدام است . معنای انتقاد آن ارزشیابی منصفانه ایست که یک آدم کارشناس می کند ؛ نقادی همین است دیگر .وقتی شما طلا را می برید پیش یک زرگر که نقادی کند ، او می گوید که آقا ! این عیارش بیست است ؛ یعنی عیار بیست را قبول می کند ؛ حالا از بیست و چهار عیار – که طلای خاص است – چهار عیار کم است .این شد نقادی .البته زرگر هم هست و وسیله نقادی را هم دارد .اما اگر چنانچه طلا را بردید مثلا پیش یک آهنگر و او یک نگاهی کرد و آن را انداخت و گفت : آقا!اینکه چیزی نیست ! این اسمش نقادی نیست .اولا اصل طلابودن این انکار شده ، خب بالاخره مرد حسابی ! حالا عیار بیست وچهار ندارد ، عیار بیست که دارد ، این را قبول کند ، ثانیا شما که اهل این کار وآشنای این کار نیستی! "

(حال جناب مهندس اولیا ، نیک بنگرید که طلافروش هستید یا آهن فروش؟!!)


"آدم متاسفانه می بیند چیزهایی که به نام انتقاد از دولت و نقادی دولت ، امروز گفته می شود شکل همین تخریب را دارد : یعنی انکار امتیازات ، قبول نکردن برجستگیها و کارهای خوب و درشت کردن و برجسته کردن ضعفها ... جمع بندی کار یک دولت آن وقتی است که ضعفها و قوتها را منصفانه پهلوی همدیگر قرار بدهند ؛ آن وقت می شود جمع بندی کرد . نه اینکه بیایند یکسره بنا کنند به بدگویی کردن و انکار همه خصوصیات ."

" .... انتقاد خوب است ، تخریب بد است ؛ انتقاد خدمت است ، تخریب خیانت ؛ نه خیانت به دولت ، بلکه خیانت به نظام و خیانت به کشور است"

6) به گفته جنابعالی حرکات متناقض دولت در بخش اشتغال یکی از دغدغه های مجلس شده است ، که لازم است بدانیدبرای اولین بار در تاریخ انقلاب وبر اساس شاخص های پذیرفته شده جهانی نرخ بیکاری در یزد به 5% رسیده است که پائینترین نرخ بیکاری در سراسر کشور است .
7)جناب آقای اولیاء در خصوص عدم هماهنگی مجلس و دولت شما اینگونه اظهار داشتید که :
"... به نظر می رسد که مجلس ودولت با هم هماهنگ نیستند"
البته ما هم در این مورد با شما موافقیم اما با این تفاوت که همانطور که میدانید در مجلس طیفهای مختلفی وجود دارد که اقلیت شما و همفکرانتان هم یکی از آن طیفها بوده که دقیقا همین طیف اقلیت هم می باشد که با دولت هماهنگ نیست ، اما متاسفانه حزب خود را معادل همه مجلس می دانید ( توضیح اینکه این ادبیات ملت را بیاد ادبیات آمریکا می اندازد که خود و متحدانش را معادل همه جامعه جهانی می پندارد .)
8)در خصوص " یارانه ها" نیز توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز هر کسی را از اظهار نظر نسنجیده بازخواهدداشت :
" همین مساله هدفمند کردن یارانه ها ، واقعا چیز خیلی مهمی است . در دولتهای قبل هم مطرح بوده و بارها صحبت شده بود و گفته شده بود ، منتها پیشرفت نمی کرد ...."

9)جناب آقای آولیاء در قسمتی از اظهارات خود مدیریت استان را زیر سوال برده و بیان نموده اید که " گذشته بسیار افتخار آمیزی داشتیم ودر حال حاضر نحوه اداره کردن استان در کلاس و شان مردم استان یزد نمی باشد ." که دراین مورد هم چند نکته در خور توجه است :

اگر منظورتان از مدیریت با کلاس و پر افتخار گذشته ,دوران هشت ساله اصلاحات در استان یزد است که در آن ،دارالعباده ودارالعلم یزد جولانگاه فرهنگ سوزی و دین سوزیهای لیبرال دموکراتهای فسیل شده غربزده بود که کانون اصلی فعالیتهای با کلاسشان حمله به قران کریم ,عصمت انبیاء وامامان الهی،نهضت خونین عاشورا و تحریف وتخریب تفکرات حضرت امام , توهین به رهبر معظم انقلاب وولایت مطلقه فقیه وبسط وترویج تفکر لیبرالی جدایی دین از سیاست وسایر مسایل غیرارزشی و غیر اخلاقی وخروج از حاکمیت وتحصن علیه نظام وحاکمیت دوگانه و نافرمانی مدنی وساماندهی اعتراضات دانشجویی بر علیه ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید و جانباز و آزاده سرافراز این مرز و بوم بود بدا به حالتان که "وای اگر از پس امروز بود فردایی"

واگر منظورتان خودتان هستید کافیست گذشته با کلاس خود را در مدیریت استان کهکیلویه وبویر احمر بررسی کنید ومرثیه شش قفله کردن سازمان مدیریت به همراه گم کردن کلید آنرا به تعبیر همفکرانتان برای دیگران بسرایید واز سه قفله شدن اعتبارات بانکی نگویید که "چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است "
جالبتر اینکه اکثریت نیروهای سازمان مدیریت وبرنامه ریزی که مغز متفکر وبرنامه ریز استان می باشد و در زمان مدیران با کلاس جذب گردیده اند منتقدترین افراد به عملکرد مدیریتی جنابعالی هستند.
البته این را هم بدانید که مدیریت فعلی مجموعه برنامه ریزی که خود از نخبگان ممتاز یزدی به لحاظ تخصص وتعهد می باشد قفلها را به خوبی گشود ومرحمی بر بی تدبیریها ی دوران مدیریتی شما گذاشت
آری تاریخ قضاوت خواهد کرد که چگونه اولین خشت مدیریت با کلاس حضرات در یزد گذاشته شد به گونه ای که دربستر این مدیریت با کلاس عده ای سر از مافیای قدرت و ثروت و جوادالائمه ها و خیریه ها و مراکز آموزش عالی بیرون آوردند ویادی هم از مردم مظلوم و کوخ نشین طبس وخاتم و ابرکوه ونیر و بهاباد و ...نکردند ,بدا به حالتان و به مدیریت با کلاستان
واگر منظورتان مدیران دستگاههای اجرایی فعلی هستند که حدود 35 نفر آنها از مسوولین زمان مدیریت با کلاس شما وسایر آقایان هستند که این بزرگترین توهین به مدیران زحمتکش و پر تلاش است که جا دارد همه آنها در مقابل این موضوع واکنش جدی نشان بدهند وتعجب بیشتر ما هم این است که حتی به آنها هم رحم ننمودید
واگرمنظورتان از بی کلاسی در مدیریت متوجه مدیریت ارشد استان و شخص استاندارارزشی و مکتبی است ، بازهم فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به شما یاد آور می شویم تا شاید از اظهار نظرات نسنجیده خودداری کنید که رهبر معظم انقلاب در سفر اخیرشان در جمع مدیران استان ووزرا وامام جمعه محترم یزد حضرت حجت الاسلام والمسلمین صدوقی فرمودند : " ...ایشان از جنس آقای احمدی نژاد هستند ،پرتلاش ،پیگیر و فعال .... "
همچنین پس از سفر ایشان به دارالعباده ، در پیام تشکر دفتررهبر معظم انقلاب به استاندارمحترم اینطور آمده است : " استاندار فعال ...." که چنین توصیفی در مقایسه با استاندارن سایر استانهای کشور کم نظیر بوده است
امیدواریم یادآوری شمه ای مختصر از تلاشهای مجاهدانه استاندار بسیجی و محبوب دیارمان وجدان خفته شما وافراد خط دهنده به شمارا بیدار نموده واز اظهار نظرات نسنجیده باز دارد :

در دوره استاندار محترم برای اولین بار بیش از 48 سفر رسمی به شهرستانها به ویژه مناطق محروم در طول یکسال گذشته انجام شد که دستاوردآن تصویب مصوبات تحول زا برای این مناطق بوده است .
در دوره یکساله ایشان پیگیری جدی واساسی برای تدوین سنداستراتژی توسعه صنعتی و معدنی استان,سند آمایش سرزمینی,سند توسعه صادرات وبازنگری سند اشتغال ودهها سند دیگر مبتنی بر سند ملی توسعه استان بوقوع پیوست که بعضی از آنها در حال اتمام است
در دوره استاندار محترم وبا پیگیری و دفاع جانانه ایشان خط انتقال دوم آب در سفر رهبر معظم انقلاب وریاست محترم جمهور تصویب گردید
با پیگیری مجدانه استاندار بسیجی موضوع گرفتن تخصیص 10 متر مکعب آب در ثانیه وتصویب درکمیسیون ماده 32 ولحاظ شدن در بودجه های عمرانی ولایحه بودجه سال 87 قطعی گردید که عمده ترین تحول واقدام در راستای توسعه وماندگاری یزد در طول تاریخ آن می باشد

در این دوره مجوز دانشگاه صنعتی یزد تائید و تصویب شد .

در دوره فعالیت یکساله ایشان بحث کریدور علم وفناوری وزمین پارک علم و فناوری قطعی گردید

در دوره ایشان طرح جامع ICTاستان تدوین گردید وشهر یزد به عنوان پایلوت جهت طرح شهر الکترونیک مطرح شد

مشکل کتابخانه مرکزی بعد از 12 سال به دست استاندار حل شد .
در دوره یکساله ایشان بیش از 15 جلسه با شخص وزرا برای پیگیری و حل مشکلات استان تشکیل گردید که خود رکورد بی نظیری دراین خصوص بوده است مضاف بر اینکه این تعداد جلسه به غیر احتساب جلساتی است که با معاونین وزرا بوده است
در دوره یکساله ایشان پیشرفت مصوبات سفر ریاست محترم جمهوروهیئت محترم دولت به یزد از 12 در صد به 69 درصد رسیدوبا اینکه در ردیف بیست وهشتمین استانی بودیم که سفراول انجام گردید ولی به علت جدیت و تلاش بی شایبه ایشان جزو پانزدهمین یا شانزدهمین استانهایی هستیم که ان شاءالله سفر دوم به آنجا صورت خواهد پذیرفت
دردوره مسوولیتی یکساله ایشان بیش از 717 پروژه فرهنگی و عمرانی وصنعتی در سفر رهبر معظم انقلاب با مبلغی بالغ بر 170میلیارد تومان به تصویب رسید
ان شاءالله که جنابعالی مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و سفر ریاست محترم جمهور را تخطی از سند ملی توسعه استان ندانید !!!؟
در دوره مسوولیتی ایشان نرخ بیکاری بر اساس شاخص های پذیرفته شده جهانی به پایین ترین مقدار آن یعنی 5درصد رسید
در دوره مسوولیتی ایشان رتبه صنعتی استان از هفتم به ششم رسید وانشالله بهتر هم خواهد شد
در دوره مسوولیتی ایشان با توسعه واحدهای فولاد وکسب مجوزهای مربوطه قابلیت افزایش ظرفیت تولید فولاد به دهها برابر رسید.
در دوره مسوولیتی ایشان بیش از دهها جلسه علمی وکاربردی با نخبگان یزدی اعم از روحانیت معزز ,اساتید دانشگاه,اصحاب صنعت و معدن ,مخترعین ,مکتشفین و نوآوران جوان,دانشجویان ,اناق بازرگانی و صنعت ومعدن, نخبگان فرهنگی و قرانی,تشکلهای مردم نهاد ,اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار گردید
در دوران مسوولیت ایشان مجوز خانه نخبگان پیگیری و اخذ گردید و مکان زیبا وبا کلاسی !؟ برای نخبگان در میدان ابوذر در نظر گرفته شد وبه منظور رسیدگی به مشکلات نخبگان از خانه دهها نفر از آنان سرکشی گردید
ودهها فعالیت عمده و تحولزای دیگر که در حوصله این اوراق نمی باشد واین اقدامات در حالی صورت پذیرفته است که خشکترین سال وسردترین سال را در50 سال گذشته استان داشته ایم که بیش از 600 میلیارد تومان خسارت به استان وارد گردیده است مضاف بر اینکه موج عظیم گرانیهای جهانی مشکلات را دو چندان کرده است و "خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل"

7) جناب آقای اولیاء مطرح فرمودید با تغییر مدیریت استانی یک دفعه جهت گیری های عمومی و اولویتها جابجا می شود و عملا به سند چشم انداز بی توجهی می شود . در این خصوص ذکر چند نکته قابل توجه است
اولا تغییر جهت فی نفسه اشکالی ندارد ، اما زمانی دچار اشکال می شود که این تغییر جهت مخرب باشد ، در صورتی که تغییر جهت های دولت فعلی از این واقعیت ناشی شده است که دولتهای قبل شجاعت ورود به عرصه های بنیادی و اساسی و موردنیاز کشور را که در اسناد توسعه ای هم آمده بودنداشته اند ، در چنین شرایطی تغییر جهت و اولویتها کاملا عاقلانه است . وحال سوال ما این است شماهایی که اینقدر اظهار نگرانی به خاطر عدم توجه به اسناد توسعه ای دارید چرا در هشت سال حاکمیت اصلاحات وارد این عرصه نشدید وکاری کردید که این پیکره بیمار مریض تر و نحیف تر شود که الان برای جراحی آن دچار دغدغه و نگرانی بشوید وکار را برای این دولت انقلابی وشجاع سختر بنمایید آیا غیر از این است که در زمان مدیریت با کلاستان جز منافع حزبی وگروهی دغدغه دیگری نداشتید و اولویتهای توسعه ای استان و کشور برایتان محلی از اعراب نداشت.
9- جناب آقای اولیا خنده آورترین ودر عین حال تاسف بارترین اضهارات شمادر رابطه با دغدغه در خصوص فرهنگ فعلی یزد است،به راستی ما باید پاسخگوی وضعیت فرهنگی یزد باشیم و یا شما ودیگر آقایانی که شعار توسعه سیاسی و گفتگوی تمدنها را مقدم بر همه جیز می دانستید واز این شعار های پوشالی در مدت هشت ساله اصلاحات برای دین سوزی و فرهنگ سوزی از هیچ اقدامی مضایقه نفرمودید وفرمایشات رهبر معظم انقلاب را در خصوص تهاجم وشبیه خون فرهنگی به تبادل فرهنگی تعبیر نمودید و افاضه فرمودید که اینها توهم است وخودی غیرخودی یعنی چه؟ وبه جای رسیدگی ,برنامه ریزی و رصد ومهندسی فرهنگی به غوغازیان سیاسی به تعبیر رهبر فرزانه تبدیل گشتید که این خود قصه پر غصه دیگری است که صدها صفحه در باب آن می توان نوشت والبته تاریخ در آینده عملکرد شوم فرهنگیتان را به نظاره خواهد نشست و شما را محاکمه خواهد نمود.

11)نماینده محترم یزد و صدوق در بخش دیگری از این مصاحبه از فعال نبودن احزاب در قبل و بعد از انتخابات برای پشتیبانی (!) از نمایندگان سخن گفته اید . این سخنان بوضوح انگیزه شما را در اقدام به چنین تخریب هایی آشکار می سازد .احزاب ، نمایندگان مردم نیستند و نمایندگان مردم نیز نباید از احزاب باشند ، نماینده ای که بخواهد با پشتیبانی حزبی بر سر کار آید ، وظیفه ای برای تحلیل لوایح و طرحها در مجلس ندارد ، کافی است نظر حزب را بخواهد و چشم و گوش بسته ابراز رای ویا اقدام به تخریب نماید.
12) همچنین ضمن دعوت از جنابعالی به منظور انجام مناظره در خصوص تحلیل وضعیت مدیریتی استان وکشوردر دولت اصلاحات ودولت اسلامی دکتر احمدی نژاد درخواست می نماییم ضمن بازنگری در عرایضتان در آینده بر روی مسایلی که مطرح می نمایید دقت بیشتری نموده وبا ترازوی عدل وانصاف موضع گیری نمایید که مسلما موضع گیری بعدی ما قاطع تر و جدی تر خواهد بود

13) در پایان ضمن دعوت مردم انقلابی و نجیب استان وخانواده های معزز شهدا وایثارگران هشت سال دفاع مقدس که احساسا ت پاک آنها در جریان این مسایل جریحه دار شده است به صبر وبردباری از طریق ریاست محترم مجلس ,نماینده محترم ولی فقیه در استان وامام جمعه محترم یزد و مجمع نمایندگان موضوع را پیگیری خواهیم نمود تا دیگر در استان دارالعباده یزد شاهد چنین مسایلی نباشیم همچنین از مدیریت روزنامه پیمان می خواهیم که عینا مطالب را در یک شماره درج نماید
خدایا دولت مظلوم احمدی نژاد را که جز تو ,رهبر معظم انقلاب ومردم مستضعف پناهی ندارد از شر مکاید وحیله های داخلی و خارجی حفظ فرما
الهی آمین
ومن الله توفیق
جمعی از روحانیان ,خانواده های معزز شهیدان وایثارگران, اساتید ودانشجویان دانشگاههای استان,اصناف وکسبه بازار ,جوانان و فرهنگیان استان
کمیته مردمی حمایت ازدولت اسلامی در دارالعباده یزد
رونوشت:
ریاست محترم مجلس جهت استحضار
نماینده محترم ولی فقیه در استان وامام جمعه محترم یزد برای استحضار
مجمع نمایندگان یزد برای استحضار
مدیر مسوول روزنامه پیمان برای استحضار ودرج در نشریه



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 87/6/11::: ساعت 12:47 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 56
    بازدید دیروز: 5
    کل بازدید :344799

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<