سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به من فرمان داد تا زبان سریانی را یاد بگیرم . [زیدبن ثابت]
ارزش نیوز

هاشمی رفسنجانی در سفر هفته گذشته خود به مشهد مقدس طی دو سخنرانی اظهارات تندی را علیه دولت مطرح کرد که برخی محافل سیاسی و رسانه ای از این اظهارات برداشت استارت انتخاباتی کردند. وی در اظهارات خود تهدید کرده بود که دوران مدارا با دولت تمام شده است. وی همچنین در سخنرانی جداگانه ای قطع برق در تابستان و گاز در زمستان را مربوط به مدیریت ضعیف دانسته و تأکید کرده بود با این وضع نمی تواند برای دنیا الگو شود.

در این زمینه نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: کاش مسئولان اجرایی لب می گشودند و با کنار گذاشتن مدارا، دلایل اصلی قطع گاز در زمستان را اعلام می کردند.

حمید رسایی در گفتگو با رجانیوز، اظهار داشت: در حالی که کشور ما از نظر منابع مادی کمبودی نداشت، در دولت های گذشته به خصوص در دوران سازندگی سهمیه بندی و به تبع آن قطعی گاز و برق به کرات اتفاق می می افتاد اما مشخص نیست چرا آقای هاشمی آن زمان واکنش انتقادی نسبت به مشکلات مردم نداشتند.

این عضو کمسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: حتی اگر نقل قول آقای هاشمی از رهبر انقلاب صحت داشته باشد و ایشان موظف به مدارا با دولت بوده اند، چرا در طول این 3 سال، شاهد چنین مدارایی نبوده ایم، بلکه شدیدترین هجمه ها از سوی ایشان و هوادارانشان نثار دولت شده است.

وی با بیان اینکه بدون تردید پاسخ به سؤال دوم روشن است، ادامه داد: درخواست رهبر انقلاب از آقای هاشمی برای انتقاد از دولت با واقعیت خارجی تطبیق ندارد چون طی این چند سال اگر بخواهیم حامی ترین فرد از دولت نهم را که به صورت مبنایی و نه ظاهری معرفی کنیم، مقام معظم رهبری است.

رسایی در ادامه اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات، متأسفانه اظهارات آقای هاشمی به عنوان چراغ سبز و جاده صاف کنی برای تخریب گران است.

نماینده مردم تهران با تأکید براینکه این اظهارات بدون شک نه تنها خیرخواهانه نیست بلکه خلاف مصلحت نظام است، یادآورشد: با نظر به جایگاه، شأن و سابقه رییس مجمع تشخیص مصلحت موارد برای آقای هاشمی ناپسند است.

وی نگاه هاشمی به جهان در دوران ریاست جمهوریش را براساس سود و زیان اقتصادی و نه بر اساس روحیه نشاط و احیاگری که جامعه اسلامی به دنیا ارائه می دهد، خواند و گفت: اگرچه انقلاب اسلامی توانسته در دوره های مختلف به دنیا نشاط دهد اما پس از جنگ تحمیلی به این دلیل که ما مبانی را اشتباه معرفی کردیم، این نشاط و شادابی کمتر به جهان صادر شد.

رسایی با تأکید بر اینکه ما نباید انقلاب خود را با نفت و گاز به جهان صادر کنیم بلکه باید با ایدئولوژی خود که مبتنی بر ظلم ستیزی است به این کار مبادرت نماییم، افزود: دولت نهم در این موضوع بسیار موفق بود.

وی استقبال های گسترده مردمی را که در سراسر دنیا از سران کشور ما به خصوص رییس جمهور می شود، حاکی از موفقیت دولت نهم در خصوص صدور انقلاب برشمرد و ادامه داد: استقبال مردم ترکیه از دکتر احمدی نژاد که در سفر اخیرشان به این کشور صورت گرفت، نمونه ای از این موفقیت بود.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 87/5/29::: ساعت 10:50 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 79
    بازدید دیروز: 84
    کل بازدید :344057

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<