سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما از چیزی که نمی داند، پرسیده شود، از گفتن «نمی دانم»خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز
در میان اصلاح طلبان واقعی کسی را سراغ ندارم که با حق ایران در استفاده از انرژی هسته ای ابراز مخالفت رسمی کند. دراینکه باید به تقویت موضع در موضوع هسته ای بپردازیم و نباید بر حق مسلم ملت ایران با کسی معامله کنیم، هیچ اختلاف نظری وجود ندارد و افرادی نیز که به نمایندگی از اصلاح طلبان در این زمینه ادعاهایی می کنند، به هیچ وجه نماینده حقیقی این طیف و بازتابنده افکار عمومی نیستند.
دو روز پس از آنکه هاشمی رفسنجانی در جمع فعالان اقتصادی خراسان رضوی از عدم رضایت مجمع تشخیص مصلحت از روند خصوصی سازی خبر داده بود، امروز صبح با واگذاری 51 درصد سهام شرکت سرمایه گذاری غدیر، بزرگترین واگذاری تاریخ 41 ساله بورس ایران رقم خورد.
بر طبق آمار ثبت شده، از 3700 کارخانه تولیدی که نرخ ارزشیابی برای آنها بین 100+ و 100- در نظر گرفته شده است، میزان بالانس خالص از 43.5+ به 14.1+ در ماه ژانویه رشد معکوس داشته است که دلیل عمد ه آن نیز رکود بازار و تورم بیش از حد اعلام شده است.
اما کمتر از 24 ساعت پس از انتشار بیانیه دانشگاه آکسفورد و در شرایطی که رحیمی پیش از این اظهار داشته بود "مخالفان آقای کردان به وی تهمت زده اند و با پیگیری این موضوع در محکمه مشخص خواهد شد که این مدرک جعلی نیست"، پیش از برگزاری هرگونه جلسه بازپرسی و دادگاه، سایت الف فیلتر شد.
برخی منابع نزدیک به وی احتمال کاندیداتوری او در انتخابات آینده ریاست جمهوری را منتفی نمی دانند و مواردی مانند شکست سال 84 را مانعی جدی برای رقابت مجدد وی با احمدی نژاد تلقی نمی کنند.
من جنگ اعراب و اسرائیل را از نزدیک دیده بودم، اما کسی از من نخواست تا آن را برایش توصیف کنم، در حالیکه بسیاری از دانشگاهیان از من می‌خواستند ماجرای سخنرانی احمدی‌نژاد در دانشگاه کلمبیا را برایشان وصف کنم. آقای خاتمی هم اگر می‌خواست، می‌توانست مانند احمدی‌نژاد عمل کند اما انتخاب آقای خاتمی انتخاب دیگری بود.
موضوع احداث کارخانه های ساخت خانه های پیش ساخته از اوایل سال جاری بر سر زبان ها آمد تا وعده خانه دار شدن مردم نسبت به سال های گذشته با آهنگ تندتری دنبال شود.
"جورج اچ.دبلیو بوش" به نیروهای هوایی امریکا دستور داده بود تا 150000 نیروی عراقی را که در حال فرار به کویت بودند، برای خوشایند یهودیان، مصادف با روز فستیوال پوریم Purim Festival Day قلع وقم کند. (صفحه 213)
در حالی که جمهوری اسلامی در نامه هفته گذشته خود بر ضرورت پاسخ شفاف طرف مقابل به ابهامات تأکید کرده بود، توافق برای ادامه مذاکرات و سازنده خواندن آنها، معنایی جز پذیرش مذاکره با ایران در حالیکه تعلیق مقدمه، موضوع و نتیجه مذاکرات نیست، ندارد.
رئیس جمهور گرجستان تصور می کرد می تواند با ورود به مسائل اوستیا و آبخازیا بحث تمامیت ارضی گرجستان را دنبال کند. از طرفی ناتو نیز برای عضویت گرجستان شرط کرده بود یکی از استاندارها


  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 87/5/23::: ساعت 10:25 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 21
    بازدید دیروز: 84
    کل بازدید :343999

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<