سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نیامده را مپرس که چیست ، که آنچه رخ داده براى مشغول ساختن تو کافى است . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

وقتی راه فرار را گم می کنند(خبر ویژه)
بنیاد موسوم به باران که با ریاست آقای سیدمحمد خاتمی تبدیل به پایگاه اصلی تندروهای اصلاح طلب پس از رویگردانی عمیق مردم از آنها طی سال های اخیر شده، روز گذشته با انتشار بیانیه ای از اظهارات بی اساس رئیس خود دفاع کرد. خاتمی چند روز قبل در اظهارنظری کاملا بی پایه و همسو با تبلیغات منفی رسانه های آمریکایی و صهیونیستی علیه کشورمان تلویحا نظام جمهوری اسلامی را متهم ساخته بود که با به دست گرفتن اسلحه در حال خرابکاری در دیگر کشورهاست!! این اظهارات عمیقا مورد استقبال رسانه ها و محافل غربی که این روزها سخت به دنبال بهانه ای برای متهم ساختن ایران اسلامی هستند قرار گرفت و آنها در حالی که از عرضه هرگونه شاهد و قرینه ای برای اثبات اتهامات خود علیه کشورمان ناکام مانده اند، با ذوق زدگی سخنان خاتمی را موید دروغ پراکنی های خود یافتند و به بسط و بازتولید سریع آن پرداختند.
بنیاد متعلق به آقای سیدمحمد خاتمی دیروز در جوابیه خود -که جالب است به جای ارسال به کیهان در منابع دیگر منتشر شده - حتی کلمه ای در این باره که چرا اتهامی نابجا و ناروا به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد آورده و در اوج بهانه جویی دشمنان، آب در آسیاب آنها ریخته، نگفته و صرفا به تلاش ناکام برای نشان دادن مشابهت میان سخنان رئیس خود با کلام مبارک امام(ره) پرداخته است.
آقای خاتمی با سخنان خود آشکارا علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی گام برداشته و با دشمنان قسم خورده نظام و مردم ایران سخاوتمندانه! همراهی کرده است و در این حال خواندن جوابیه بنیاد باران این سوال را به وجود می آورد که آیا -نستجیربالله- امام بزرگوار ما که همه وجودش عشق به اسلام و انقلاب بود با اظهاراتی چنین بی پایه همراه می باشد؟! جوابیه نویسان بنیاد باران به رغم همه تلاشی که کرده اند فقط توانسته اند چند نقل قول از امام بزرگوار پیدا کنند که بر ضرورت الگوسازی و نفی حضور نظامی در دیگر کشورها تأکید می کند. بسیار خوب، که چی؟ مگر کسی خلاف این گفته است؟! مگر موضع رسمی نظام جمهوری اسلامی غیر از این است که باید از جنبش های مظلوم و آزادیخواه جهان حمایت معنوی کرد؟ و مگر این نوع حمایت ها از زمان خود امام آغاز نشد؟ اتفاقاً این آقای خاتمی است که اکنون خلاف این امر را به عنوان یک تهمت ناروا به نظام جمهوری اسلامی نسبت داده و باید بتواند از آن در مقابل مراجع صالحه دفاع کند و اگر نتوانست- که نخواهد توانست- از نظام پاک جمهوری اسلامی و مردم شریف آن عذرخواهی نماید.
فرار کردن از پاسخگویی و پناه گرفتن پشت بزرگان هم، راه و رسمی دارد که گویا آقایان مثل خیلی چیزهای دیگر از درست آموختن آن ناتوان بوده اند.
  منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 87/2/18::: ساعت 7:16 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 76
    بازدید دیروز: 55
    کل بازدید :344529

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<