سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، مؤمنِ پیشه ور را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

     چندی قبل در یکی از دفاتر صدور بلیط هواپیمایی یزد آقایی آمد و با خانم کارمندی که در آنطرف باجه بود صحبت از آقای باغستانی مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان یزد نمود. آن خانم گفت مگر مدیر کل آقای زابلی نیست؟! وی گفت مدتی است که ایشان به علت اینکه زمان بازنشستگی شان رسیده جای خود را به آقای باغستانی داده است. آن خانم گفت: ایشان که به تازگی معرفی شده بود! و این پرسش را عنوان کرد: او که می خواست بازنشست شود چرا مسئولیت را قبول کرد؟!! این سوال برای من و کسانی که آنجا بودند مطرح شد که چرا آقای زابلی این کار را کرد؟!! این ماجرا هفته ها گذشت تا اینکه چندی قبل در خیابان ورودی نمازجمعه یزد آقای زابلی را دیدم و پس از احوالپرسی در حالی که این سوال در ذهنم آمد، اما درباره آن چیزی نگفتم. ولی گویا آقای زابلی حس کرد که چنین سوالی در اذهان مطرح است. لذا ایشان به طور سربسته مطرح کردند و گفتند شما که دستی به سایت داری می خواهم یک وقت ماجرای بازنشستگی ام را بگویم و خلاصه آن این است که ما تصمیم گرفتیم یک تغییر و تحولی در مدیریت آموزش و پرورش اردکان انجام دهیم و پس از اینکه همه کارها انجام شد و فرد جدید را حکم دادیم و قرار شد جلسه معارفه فردای آن انجام شود یک آقایی که نماینده است. تماس گرفت که این معارفه نباید انجام شود و من هم دیدم از نظر اخلاقی درست نیست که با آبروی یک نفر بازی کنم لذا جلسه معارفه را در موعد مقرر برگزار کردیم. ولی دیری نپایید که از وزارت آموزش پرورش با بنده تماس گرفتند که آقا شما باید بروید!!؟

     از آن روز تا کنون فرصتی نشده که صحبتهای آقای زابلی را به طور مشروح بشنوم لذا به همین بسنده کردم تا در فرصتی دیگر، یا از سوی دیگر رسانه ها ماجرا روشن تر گردد. جالب است که در دوران حاکمیت دوم خردادی ها در همین استان یزد در زمانی کوتاه چند صد مدیر آموزش پرورش را عوض کردند و آب از آب تکان نخورد ولی الآن پس از گذشت دوسال و اندی با اندک تغییری مخالفتهای شدیدی از سوی همان دوم خردادی های به جامانده در قدرت می شود و می خواهند وضع موجود را حفظ نمایند!!؟ این هم یکی از مظلومیتهای دولت احمدی نژاد که از طرف بعضی از پس مانده های دوم خردادی اینگونه تحت فشار قرار می گیرد. وزیر هم که عذرش تا اندازه ای موجه است چرا که در برابر مجلس نیز مسئول است و باید نظرات نمایندگان را در حوزه های انتخابی حتی الامکان لحاظ نماید. اما این نماینده است که باید متوجه باشد که اصل 57 قانون اساسی بر استقلال قوا تأکید دارد و نباید نماینده در امورات اجرایی دخالت کند. که متأسفانه از اغلب دوم خردادی ها چیزی که نباید انتظارش را داشت رعایت اصول قانون اساسی است..  

جدای از این موضوع، آن نماینده به قولی شورش را در آورده! کسی که نماینده شهری کوچک است و در این دوره نیز به زور توانست چهارده هزار رأی جمع کند می خواهد در همه امورات اجرایی استان یزد دخالت نماید! وی که گویا علاقه وافری به اسب سواری نیز دارد مایل است آن شور و حالی که هنگام تاختن اسب به وی دست می دهد را به سطح استان نیز بکشاند به امید روزی که یزدی ها از این همه تحقیر به خود آیند...   



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 87/1/3::: ساعت 10:43 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 156
    بازدید دیروز: 99
    کل بازدید :345079

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<