سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقل می کنند که امام صادق علیه السلام این دو بیت را بارها برای مَثَل زدن می خواند [کنز الفوائد]
ارزش نیوز

طرح ترور مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی

  منابع آگاه گزارش دادند نیروهای حزب الله برای انجام یک عملیات ویژه به منظور ترور یک مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی آماده شده اند.

 به گزارش رجانیوز، طراحان این عملیات ابراز عقیده کرده اند در صورتیکه پاسخ به ترور شهید مغنیه در همان سطح از حیث استراتژیک نباشد، رژیم اشغالگر برای انجام ترورها و حملات احتمالی بعدی تجری پیدا می کند.

 طرح ریزی ترور این مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفته است که از وی به عنوان مغز متفکر امنیتی این رژیم یاد می شود.

 در همین حال، روزنامه هاآرتص چاپ رژیم صهیونیستی هم در گزارشی با استناد به خبر روزنامه "الاخبار" لبنان نوشت: مسئولان ایرانی و سوری از رویارویی نظامی جدی با اسرائیل در آینده نزدیک خبر دادند.

 الاخبار تأکید کرده بود پاسخ حزب الله به ترور عماد مغنیه، اسرائیل را مجبور به تصمیم گیری دشواری می کند.

 ابراهیم الامین، سردبیر این روزنامه نزدیک به جنبش مقاومت، در مصاحبه ای گفت حزب الله قصد ندارد بی سرو صدا ترور مغنیه را بپذیرد. وی گفت پاسخ حزب الله اسرائیل را مجبور خواهد کرد که تصمیم بزرگی بگیرد. وی درعین حال تاکید کرد که حزب الله علاقه ای به جنگ با اسرائیل ندارد.

 بنابر این گزارش، تشکیلات دفاعی اسرائیل برای پاسخ حزب الله آماده شده است. این نگرانی وجود دارد که حزب الله از هواپیماهای بدون سرنشین پر از مواد منفجره برضد اهداف نظامی یا غیر نظامی در شمال یا مرکز اسرائیل استفاده کند. بدین منظور نیروی هوایی اسرائیل به حالت آماده باش درآمده است.

 تا این لحظه حزب الله 5 هواپیمای بدون سرنشین ساخت ایران را برضد اسرائیل به پرواز درآورده است که 3 مورد آن درجریان جنگ دوم لبنان در اوت 2006 بوده است. 2 فروند از این هواپیماها هم بوسیله نیروی هوایی مورد هدف قرار گرفت و یک فروند دیگر سقوط کرد. این هواپیماها مملو از دهها کیلوگرم ماده منفجره بود که به نظر می رسد هدف آنها منطقه شلوغ دان بوده است.

 ارتش اسرائیل همچنین با پیش بینی حملات موشکی حزب الله به منطقه مرزی شمال، نیروهایش را در این نواحی تقویت کرده است. هرچند ارتش اسرائیل هیچ اطلاع دقیقی درباره مقاصد این گروه در این رابطه بدست نیاورده است.

 هاآرتص ادامه داد: در یکی از رسانه های لبنان اعلام شد سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله، جانشینی برای مغنیه انتخاب کرده است اما هویت وی فاش نشده است. منابع اسرائیلی گفتند جانشین مغنیه یکی از سه نفر است: ابراهیم عقیل، فواد شکور و طلال حمیه. حزب الله این خبر را تکذیب کرده است.

 روزنامه السفیر چاپ لبنان هم روز گذشته اعلام کرد حزب الله در منطقه جنوب لبنان به حالت آماده باش درامده و 50 هزار نیروی خود را به حالت آماده باش درآورده است.

 این درحالیست که در سوریه تحقیقات درباره ترور مغنیه بصورت کاملاً مخفی آغاز شده است و چندین فلسطینی به گمان دخالت در این ترور دستگیر شده اند.   منبع

 



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/11/28::: ساعت 10:47 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 170
    بازدید دیروز: 99
    کل بازدید :345093

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<