سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه نمی شود مپرس که آنچه شده است تو را بس است . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز

  تخریب جاهلانه  دفاع منفعت طلبانه

 گروه سیاسی: سال 1379 یکی از تعیین کننده ترین سالهای رونق جریان اصلاح طلب بود. سالی برای محک شعارها و از پرده برون افتادن رازهای گفته نشده.

 

بهار آن سال با اجلاس برلین آغاز شد و همراه شد با انعکاس مصاحبه اکبر گنجی که آن روزها از اصلی ترین چهره های روزنامه های زنجیره ای بود با تاگس اشپیگل. این روزنامه آلمانی برای مصاحبه اش با گنجی تیتر "عاقبت خمینی در موزه است" را انتخاب کرد و گنجی در آن مصاحبه تصویری موهن از امام امت به تصویر کشیده و گفته بود: "اگر فردی فهم توتالیتر  از دین را تبلیغ و ترویج کند جایش در موزه تاریخ ایدئولوژی های فلاکتبار است." او در ادامه گفته بود امام خمینی دیگر وجود ندارد و تاکید کرده بود او نیز روزی به موزه خواهد رفت!

 

اکثریت اصلاح طلبان نه تنها به  این گفته وی  انتقاد هم نکردند، بلکه شخصیت ها و روزنامه هایی که دست به افشای این مصاحبه زده بودند را نیز تخریب کردند . این امر تا آنجا پیش رفت که حتی روزنامه صبح امروز به مدیر مسئولی سعید حجاریان، 30 فروردین ماه آن سال در یک فرار به جلو یادداشتی به چاپ رساند و خواستار محاکمه آیت الله مصباح یزدی به خاطر انتقاد از گنجی شد .    ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: چهارشنبه 86/11/24::: ساعت 10:33 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 28
    بازدید دیروز: 5
    کل بازدید :344390

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<