سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه پیش از آن که از او بخواهند ببخشد، بزرگوارو محبوب است . [امام علی علیه السلام]
ارزش نیوز

به گزارش سپهر،مهدی کوچک زاده، حسین ‌فدایی، الیاس نادران و پرویز سروری نمایندگان اصولگرای مجلس در اولین دقایق آغاز تجمع دانشجویان در مقابل دادگستری در جمع آنان حضور یافتند.
مهدی کوچک زاده با قرار گرفتن در پشت تریبون گفت: چیزی جز تحقق خواسته‌های رهبری مد نظر ما نیست و خصوصا فرمان 8 ماده‌ای مقام معظم رهبری علی‌الخصوص آن بخش‌هایی که مستقیما دستگاه قضایی را مورد خطاب قرار داده است، باید پیگیری شود.
کوچک زاده ادامه داد:‌ گفته می‌شد که ویرانه‌ای تحویل گرفته شده است اما مسئولین دستگاه قضایی چه کارنامه قابل قبولی در آباد کردن این ویرانه داشته‌اند.
وی با استناد به سخنان رهبری، باقی ماندن افراد در پست‌ها را اگر که توان تحقق عدالت را نداشته باشند، نامشروع دانست و تاکید کرد: نباید منافع ملی را برای منافع حزبی و شخصی برخی افراد به خطر انداخت، سوال ما این است که چرا یک بازپرس به خود این اجازه را می‌دهد که حکم تعقیب یک متهم که وزارت اطلاعات بارها بر محرز بودن تخلفات او تاکید کرده است،‌ تعلیق کند.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ ما نمی‌خواهیم در استقلال قاضی خدشه‌ای وارد شود اما خواستار پیگیری و تحقق عدالت هستیم.
کوچک زاده با بیان اینکه ویرانه قوه قضائیه ویرانه‌تر شده است، گفت:‌ چرا دستگاه قضائی بجای برخورد با مفاسد باید نگران سرمایه‌داری باشد، کسی منکر توجه به اهمیت سرمایه نیست اما باید با مفسد اقتصادی برخورد شود.
این نماینده مجلس تصریح کرد: در دستگاه قضائی قضات آگاه، عادل و مومن کم نیستند اما چرا باید بارها بگویند که دستمان در مقابله با مفسدان اقتصادی بسته است.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که به شکل منطقی مطالبه رهبری محقق نشود ما نیز سکوت نمی‌کنیم و نمایندگان مجلس نیز همدل و همراه دانشجویان خواهند بود.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/9/18::: ساعت 10:19 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 55
    بازدید دیروز: 6
    کل بازدید :343949

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<