سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از آنچه نمی دانید نمی ترسم؛ اما بنگرید در آنچه می دانید چگونه عمل می کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

     انتخابات ریاست جمهوری نهم به اذعان همه ی آگاهان مسائل سیاسی اعم از داخلی و خارجی یکی از تأثیرگذارترن انتخاب‌ها‌ در کشور بوده است که گزینش افکار عمومی در این انتخابات باعث گردید تا گروههای فعال در عرصه ی سیاسی کشور یک بازنگری و باز تولید اساسی را در تصمیمات و سیاست‌ها‌ی خود اعمال کنند.
یکی دیگر از ویژگیهای بسیار مهم این انتخابات افتادن نقاب و پرده از چهره ی بسیاری است که همواره منویات و مکنونات آنها بر مردم پوشیده بود و اظهار نظر‌ها‌ی نسنجیده و نابجای این افراد در آن بر همه تا حدودی مردم را یاری کرد تا بیشتر و بهتر با اعتقادات و باورهای این جماعت آشنا شوند. در این خصوص نظر عجیب و قابل تأمل یکی از نمایندگان مجلس درباره ی کاندیداها بسیار قابل توجه است.
شیخ قدرت علیخانی، نماینده ی آوج و بویین زهرا در آستانه ی دور دوم این انتخابات گفت: " من به والله قسم می‌خورم که اگر آقای‌ها‌شمی پیروز نشد و احمدی نژاد رئیس جمهور شد، از نمایندگی استعفا می‌دهم." مسلماً استفاده از چنین شیوه‌ها‌یی یعنی قسم خوردن به اسماء جلاله و اعتقادات دینی مردم در امورات جاری کشور امری مذموم و نکوهیده است و مسلماً مورد پذیرش مردم نیست، ضمن اینکه عدم پایبندی وی به این قسم، یعنی استعفا از نمایندگی مجلس بی شک نمی‏تواند هیچگونه توجیه شرعی و فقهی داشته باشد، جای تأسف دارد که این قسم و نیز عدم پایبندی به آن از سوی کسی رخ داده که ملبس به لباس روحانیت است و بی شک این موضوع تبعات منفی فراوانی را در اینباره به همراه خواهد داشت.
علیخانی که در بین نمایندگان مجلس همواره به اتخاذ مواضع جنجالی و نیز اظهار نظرهای عجیب شهرت دارد، اخیراً نیز بیانات شیوای خود را در این راستا ادامه داده و در تعطیلات تابستانی اخیر مجلس در جمع مردم یکی از روستاهای بخش آوج، در جواب برخی سؤالات و مطالبات این مردم از وی، گفت: "دعا کنید احمدی نژاد بمیرد تا مشکلاتتان حل شود"!!!  
جای بسی تعجب است که یک نماینده ی مجلس اینچنین بی پروا و گستاخانه در مورد رئیس جمهور کشور سخن به زبان می‌راند و در توجیه عملکرد ضعیف خود در حوزه ی انتخابیه اش چنین جملاتی را بر زبان می‌آورد.
براستی چنین افرادی که هنوز قادر به رعایت ابتدایی ترین مسائل اخلاقی نیستند، لیاقت این را دارند که قبای وکالت ملت را بر دوش بکشند؟
شیخ قدرت علیخانی و امثالهم چگونه و به پشتوانه ی چه کسانی جسارت این را پیدا می‌کنند که با توهین به رئیس جمهور منتخب یک کشور، شعور و اعتقادات مردم را به سخره بگیرند؟
براستی علیخانی و علیخانی‌ها‌ باید چه جایگاهی در عرصه ی تصمیم گیری کشور داشته باشند و اصولاً جایگاه این افراد باید در کجا باشد؟
سپهر به زودی با ارائه ی برخی اخبار مستند به زودی در گزارش‌ها‌ی خود به ذکر سوابق و نیز رفتارهای اینچنینی علیخانی خواهد پرداخت.   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 86/5/30::: ساعت 10:58 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 114
    بازدید دیروز: 85
    کل بازدید :344729

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<