سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که همراه آرزوى خویش تازد ، مرگش به سر در اندازد . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

وزیر سابق صنایع و معادن تأکید کرد: تلاش جریاناتی که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، بی نتیجه خواهد بود.

 دکتر علی رضا طهماسبی در اولین اظهارنظر رسانه ای پس از استعفا، در گفتگوی اختصاصی با رجانیوز، ضمن اشاره به اتفاقات و واکنشهایی که پس از اعلام استعفای وی رخ داده، خاطرنشان ساخت: گروهها و رسانه هایی که تا چندی پیش، شدیدترین حملات را علیه بنده و مجموعه وزارت صنایع و معادن بروز می دادند، ناگهان یاد موفقیت های این مجموعه طی 2 سال گذشته کرده اند.

 وی با تشکیک در حسن نیت این جریانهای سیاسی و سایتها و روزنامه های وابسته به آنان، اظهار داشت: تفرقه اندازی میان اصولگرایان و نسبت دادن مسائل غیرواقعی به دولت نهم و رئیس جمهور، ترفند از پیش شکست خورده ایست که به دلیل عدم انطباق با مشی اجرایی و سابق این جریانات، کارآمد نیز نخواهد بود. آنان می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و تفرقه افکنی کنند، اما با هوشیاری تمامی  اصولگرایان حتما تلاششان ناموفق خواهد بود.

 وزیر سابق صنایع و معادن همچنین ضرورت هماهنگی میان بخشهای گوناگون دولت به ویژه بخش های مرتبط را مورد توجه قرار داد و گفت: این هماهنگی قطعاً در افزایش کارآیی مؤثر است.

 دکتر طهماسبی عملکرد وزارت صنایع و معادن طی 2 سال گذشته را نسبت به عملکرد سالیان پیش از آن، موفقیت آمیز خواند و با اشاره به سخنان دکتر داوودی (معاون اول رئیس جمهور) در جلسه تودیع وی، که ایجاد رشد بالای شاخصه های صنعت کشور را از دستاوردهای مدیریت دو سال اخیر دانسته بود، تأکید کرد: دولت نهم باب جدیدی در خدمت رسانی صادقانه و مستمر به مردم گشوده و طعم شیرین عدالت اکنون برای محرومترین نقاط کشور نیز چشیدنی است.

 وی با رد شایعه اختلاف گسترده و دلخوری از سرپرست فعلی وزارت صنایع و معادن گفت: اتفاقا روز گذشته با مهندس محرابیان جلسه ای سه ساعته در محل وزارتخانه داشتیم و طی آن به انتقال تجربیاتی که در طول مدت این دو سال به آن رسیده بودم و همچنین بیان برخی پیشنهادها برای اداره بهتر این مجموعه عظیم  پرداختم.

 وزیر سابق صنایع در پایان افزود: سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخاری است که منوط به عنوان و مقام نیست.



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: یکشنبه 86/5/28::: ساعت 7:38 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 14
    بازدید دیروز: 6
    کل بازدید :343908

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<