سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، سِپَر است . [امام صادق علیه السلام]
ارزش نیوز

با نزدیک شدن به پایان تعطیلات تابستانی مجلس، تعدادی از نمایندگان فراکسیون اقلیت به دنبال ایجاد تغییر در طرح های مهمی نظیر "سهمیه بندی بنزین" و "ساماندهی تبلیغات انتخاباتی" هستند.

 به گزارش رجانیوز، فراکسیون اقلیت با وجود آگاهی از عدم رأی آوری پیشنهادهایی درباره افزایش سهمیه خودروها و یا عرضه بنزین به قیمت آزاد، درصدد ارائه این پیشنهادها برای کسب وجهه و بهره برداری انتخاباتی از این مسئله است.

 همچنین تعداد دیگری از این نمایندگان به دنبال ارائه طرحی 2 فوریتی برای اصلاح مصوبه مجلس درخصوص ممنوعیت نصب پوستر و الصاق پارچه و پلاکارد و بنر به در و دیوار و مراکز عمومی، می باشند. زمینه سازی روزنامه های طیف دوم خرداد نیز برای طرح این اصلاحیه ها همزمان با نزدیک شدن به زمان بازگشایی مجلس، آغاز شده است.

 این درحالیست که طرح ممنوعیت نصب پوستر و الصاق پارچه و پلاکارد و بنر به در و دیوار و مراکز عمومی، علاوه بر جلوگیری از اسراف و نازیبایی معابر شهری، ارتباط تنگاتنگ "قدرت" و "ثروت" و تأثیر متقابل این دو بر یکدیگر را خنثی خواهد ساخت.

 همچنین پروپاگاندای رسانه ای طیف دوم خرداد علیه این طرح درحالی شدت گرفته است که این ممنوعیت تنها شامل نصب پوستر، بنر، پارچه و پلاکارد بر معابر عمومی بوده و انتشار پوسترها و بروشورها که معمولاً حاوی اطلعات جزیی تر و آگاهی دهنده نسبت به تحصیلات و سوابق کاندیداها دارند، منع قانونی ندارد.   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: سه شنبه 86/4/26::: ساعت 10:59 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 27
    بازدید دیروز: 6
    کل بازدید :343921

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<