سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که آرزو را دراز کرد ، کردار را نابساز کرد . [نهج البلاغه]
ارزش نیوز

اقدام شجاعانه دولت در سهمیه بندی بنزین، سرانجام پس از سالها شعار بدون عمل از سوی دولت سابق و عدم انجام تعهدات درخصوص تکمیل پروژه کارت هوشمند سوخت، مقارن با چهارشنبه هفتم تیرماه 86، آغاز گردید.

 در ساعات پایانی سه شنبه ششم تیرماه که خبر آغاز طرح سهمیه بندی از سوی شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی اعلام شد، برخی جایگاههای عرضه بنزین در تهران به واسطه اقدامات خرابکارانه اوباش دچار حریق شد. با این حال مجلس شورای اسلامی نیز که صبح فردا، آخرین جلسه پیش از تعطیلات تابستانی را به خود می دید، از هیاهوی تعداد دیگری از مخالفین یک شبه سهمیه بندی بی نصیب نبود و برخی چهره های فراکسیون اقلیت درصدد استفاده تبلیغاتی از موج پدید آمده و لغو سهمیه بندی شدند.

 اگرچه مدیریت جلسه مانع از ارائه طرح 3 فوریتی فراکسیون اقلیت شد که به گفته باهنر از فرط شتابزدگی پر از غلط املایی و دستوری بود اما در خلال تعطیلات 3 هفته ای مجلس، گهگاه یکی از نمایندگان عضو این فراکسیون، از آمادگی برای ارائه طرحی دیگر پس از آغاز به کار تعطیلات مجلس خبر می داد. طرح مزبور احتمالاً با نسخه شتابزده روز هفتم تیرماه، قدری متفاوت خواهد بود و اقلیتی ها از سویی پس از استقبال کارشناسان و فعالین سیاسی- اقتصادی حتی با گرایشات نزدیک به این طیف و از سوی دیگر حمایت صریح رهبر انقلاب از سهمیه بندی و تعبیر به "اقدامی شجاعانه" از آن، قصد ارئه طرحی برای عرضه بنزین آزاد دارند.

 به هرحال نمایندگان عضو فراکسیون اکثریت مجلس این طرح را تبلیغاتی خوانده و با تأکید بر اینکه اقلیتی ها نیز امیدی به رأی آوری آن ندارند، با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم، اهدافی غیر از منافع مردم را در پس پرده ارائه چنین طرحهایی می دانند.

ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: شنبه 86/4/30::: ساعت 6:41 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 41
    بازدید دیروز: 6
    کل بازدید :343935

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<